niedziela, 31 maja 2015

Good Stuff

Witajcie Kochani! Pięknie dziękuję odwiedziny i ciepłe słowa! :) Dziś kolejny layout w podobnym klimacie jak ostatnio, dodatkowo w ramach scrapowania zdjęć "nieludzkich", za to z bardzo fajną martwą naturą, w postaci kilku różnych mediów z moich zasobów. 
Zdjęcie pstryknięte na Instagram parę miesięcy temu, podczas zabawy mediami - teraz doczekało się stosownej oprawy. :) Postanowiłam stworzyć ten layout ku pamięci moich zabaw z różnymi specyfikami, których jeszcze parę lat temu bałam się jak ognia, a teraz oswajam je... po swojemu. :) Zatem dziś media zarówno na zdjęciu jak i na scrapie. I jest fiolet - nadal za nim nie przepadam i wciąż wrzucam go do szuflady "do okiełznania". :) Jak mi to wychodzi - widać na załączonych obrazkach. :) Zapraszam!







Pozdrawiam ciepło i życzę Wam wspaniałego początku nowego tygodnia! :)

5 komentarze :

Dunja Dücker pisze...

i totally love your Layout Karola, it's amazing. The texture looks just great! Fell i love with your creations once a time :)

Love & Hugs
Dunja

Inka pisze...

Good stuff, ale też pomysłowo ogarnęłaś tyle elementów! jak zawsze jestem pod wrażeniem, tyle kolorów i elementów, można dłuuuugo oglądać :))

Matilde pisze...

Piękne kolory, kompozycja i w ogóle wszystko! :)

Patty O'Malley pisze...

Pretty layout, Karola!

Pejtoon Marta Zaborowska pisze...

Przepiękny layout! Bardzo podoba mi się kolorystyka, no i całość :)

LinkWithin

.