sobota, 30 maja 2015

Fly high!

Witajcie Kochani! Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze pod ostatnimi postami, niesamowicie mi miło, że to co podoba się mnie - podoba się również Wam :) 
Dziś przynoszę ze sobą layout  ze zdjęciem, na ktorym jestem z Różą - to była taka wariacka mini sesja gdzies w plenerze, jakiś czas temu. Bardzo lubię to zdjęcie - spontaniczne, pewnie niezbyt udane technicznie (czy ktoś się tym przejmuje?), może nie wyglądamy na nim "jak na codzień" ale pewnie przez to jest właśnie takie... inne, wyjątkowe. 
Motyw latających balonów to jeden z moich ulubionych, niestety nie jest zbyt często spotykany na rynku produktów scrapbookingowych, a szkoda. Balon to latanie, latanie to wolność, wolność to beztroska, bestroska to możliwość sięgania wyżej i wyżej :) Kiedy tylko zauważę cokolwiek - papiery, naklejki, dodatki z motywem balonów - natychmiast je kupuję. Czasem je widać w moich pracach, a część z nich czeka na lepsze czasy i przypływ "balonowej" weny. Tym razem postanowiłam stworzyć spory balon, wypełniający tło scrapa - namalowałam go sobie akwarelami, a później... prawie w całości przykryłam zdjęciem i sporą ilością dodatków :) Nie mogłam się oprzeć... Mam jednak nadzieję, że troszkę go widać, a jeśli nie - ja wiem, że on tam jest :) 
Napis "Fly high" również sama "zmalowałam" za pomocą pisaków i akwareli - to moje ostatnie odkrycie - kreatywne liternictwo, możliwość samodzielnego kreślenia dowolnej wielkości, kształtu, koloru i stylu - napisów, np. jako tytuły layoutów lub kartek... Trenuję zatem, trzymajcie kciuki! 










Pozdrawiam ciepło i życzę Wam cudownego, twórczego weekendu!

7 komentarze :

M. pisze...

Przepiękny, taaaaki optymistyczny!

Oliwiaen pisze...

Wyjątkowe zdjęcie w wyjątkowej oprawie - ogromnie mi się podoba to, co zmalowałaś :-))

Scrap Man pisze...

Wspaniały LO!!! Jejciu jak podoba mi się połączenie kolorystyczne.
Cudo Karola!
Ściskam mocno ;-*
Mariusz

Lizzy Hill pisze...

What a clever way to use a balloon...the basket is SOOO cute....love the feathers & the little stars in the bg. Gorgeous LO!!!

Patty O'Malley pisze...

Beautiful page and sweet photo, Karola!

AgnieszkaBe pisze...

Fantastyczna kolorystka Karola!!!!

Marci pisze...

Beautiful page!

LinkWithin

.