wtorek, 28 kwietnia 2015

I am...

Witajcie Kochani! Rzutem na taśmę - kolejny layout, który powstał niedawno. Jakiś czas temu zebrało mi się na wspomnienia i podrukowałam zdjęcia z ubiegłego roku - część trafi do albumów tematycznych, ale niektóre powtórzą się na scrapach, tak jak te dzisiejsze. :) 
W sierpniu ubiegłego roku miałam przyjemność wybrać się do Hiszpanii, aby poprowadzić warsztaty ale przy okazji zaczerpnąć hiszpańskiego powietrza w TYM pięknym miejscu i odrobinę oderwać się od codzienności. Było mi to wówczas bardzo potrzebne i zdjęcia, które trafiły na dzisiejszy layout takie właśnie chwile relaksu i drobnych przyjemności - prezentują. Nie ma sensu rozpisywać się w kategoriach materiałowo - technicznych, bowiem mam wrażenie, że wszystko widać jak na dłoni. Dodam jedynie, że zakochałam się (na chwilę, możliwe, że dłuższą) w białym tle, które pozwala mi bawić się i eksperymentować z mediami na swój własny sposób :) Mam przy tym wiele frajdy! I o to chyba chodzi, prawda?









Cieplutko pozdrawiam!! 

9 komentarze :

AgnieszkaBe pisze...

Widzę, że szalejesz z maską w kółka!!! Moja jak narazie ulubiona maska...i to chyba na długo :D

Goga pisze...

Kochana, to jest absolutnie piękny layout :) Normalnie scrapowe arcydzieło! Kocham te kolory, dodatki! No mega! A fotki - wypas!
Też lubię białe tło, choć to trochę od dłuższego czasu - najbardziej mi pasuje do pracy :)
Uwielbiam Twoje prace :*

Goga pisze...

I jeszcze, bo nie zapytałam - co to jest za to cudo z balonikiem i napisem love? Co to co to? :)
Powiesz? :) Bo mi nie da o sobie zapomnieć!

Karola Witczak pisze...

Aga - uwielbiam tą maskę, ale mam inną niż Twoja, niestety :(

Goga - dzięki! To z balonikiem to taki resinowy dodatek/kamea Webster's Pages.

Lizzy Hill pisze...

What LOVELY soft colours....the flowers are awesome & I adore the touch of gold glitter!!!

Patty O'Malley pisze...

Pretty layout, Karola!

Ania pisze...

Jaki optymistyczny layout!!! :-) Wzbudził we mnie moje własne wspomnienia z naszej podróży marzeń do Hiszpanii sprzed 7 lat. To był niezapomniany czas i chętnie byśmy wrócili do tego kraju, do tych miejsc ;-) Dziękuję za odświerzenie wspomnień i inspirację by o nie zadbać :-)

krzychkam pisze...

Świetny projekt - a wykonanie perfekcyjne.
Za bardzo się nie znam na tej Technice - ale w Twoim wykonaniu bardzo mi się podoba :D
Podrawiam
Krzysiek z Chainmaille.pl

GosiaMachynia pisze...

Wow cudny !!!

LinkWithin

.