wtorek, 24 marca 2015

Witaj wiosno!

Witajcie Kochani! Witaj wiosno! 
Mamy koniec marca 2015 i to mój pierwszy post na blogu w... nowym roku. Niesamowite, jak ten czas mknie! Mam wrażenie, że ostatnie 3 - 4 miesiące minęły mi jak z bicza strzelił, ani się obejrzeć a nastanie lato :) Powoli wracam do blogowania, korzystając z chwili czasu na zrobienie kilku zdjęć kartkom, które wyprzedziły wiosenną aurę, ponieważ powstały już jakiś czas temu, w ramach tęsknoty za słońcem, soczystością, energią oraz... w ramach zabawy ecolinami i mnóstwem kwiatów i drobnych dodatków, które tak uwielbiam... Zapraszam... :)









Mam nadzieję, że udało mi się przekazać Wam - wprawdzie jedynie wirtualnie - trochę słońca i pozytywnej energii :) Trzymajcie się ciepło i jeszcze cieplej! 

11 komentarze :

Ilona Konarczak pisze...

Zdecydowanie TAK- całe morze pozytywnej energii i ciepłych, wiosennych promieni słońca :)

Paseczkowa pisze...

wspaniała praca :)

Patty O'Malley pisze...

Beautiful cards!

Gi Guerreiro Guerreiro pisze...

Muito lindo!!

Marci pisze...

Stunning! Love these cards!

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Prześliczna wiosenna karteczka!!

Panna Totti pisze...

Rewelacyjna, mega wiosenna :)

Karolina Czajkowska pisze...

Takie powroty po przerwie lubimy :)

Cose Insolito pisze...

Piękna praca,taka wiosenna :) Pozdrawiam

krzychkam pisze...

Piękne :D
ogladałem wiele kartek innych artystów ale te są wyjątkowe
Pozdrawiam
Krzysiek z Chainmaille.pl

Matilde pisze...

Boska karteczka!

LinkWithin

.