sobota, 29 listopada 2014

Layout x 2

Witajcie Kochani! Mam nadzieję, że ostatnie dni listopada upływają Wam spokojnie i twórczo. U mnie wiele się dzieje, a kiedy wiele się dzieje, w dodatku zupełnie nic złego - należy się cieszyć :) I ja się cieszę, choć jak zwykle ubolewam na brak czasu. Tak naprawdę ten czas po prostu gdzieś przede mną się chowa i niestety bywa, że wyskakuje z kąta bardzo nieregularnie ;) Czasem jednak bywa łaskawy i tak jak ostatnio - pozwala mi trochę potworzyć różności. 

W ostatnich miesiącach miałam mnóstwo przyjemności spotkać się z wieloma wspaniałymi osobami. Niektóre z nich to zupełnie nowe znajomości i o nich postaram się popisać i zobrazować scrapbookingowo nieco później. Miałam też okazję spotkać się znów z fantastycznymi, znanymi mi już dość dobrze osobami, m.in. kiedy byłam w październiku w Irlandii. Strasznie za nimi tęsknię, bo uwielbiam te kobietki - pełne pozytywnej energii, niesamowicie twórcze i zwyczajnie - niezwyczajnie - cudowne i ciepłe. Energia z jaką przyjechałam stamtąd jeszcze we mnie tkwi i pozwala przełożyć fajne emocje na papier... w formie layoutu. A nawet dwóch. Myślę, że zupełnie różnych ;) Są dwa wspólne mianowniki - prezentują wydarzenia bądź rzeczy związane z tym ostatnim świetnym spotkaniem w Irlandii, a także wpólne jest to, że wykorzystałam w layoutach zdjęcia prosto z Instagrama. :)

Pierwszy - kolorowy, zwariowany, zupełnie jak emocje skumulowane na zdjęciu. 5 kobiet z różnych zakątków Europy, które kiedyś, w odmętach internetu połączył scrapbooking :) Znamy się już bardzo długo, ale dopiero w tym roku, wczesną wiosną miałyśmy okazję spotkać się na żywo - fantastyczne to było spotkanie. A to na jesieni - jeszcze fajniejsze. I takie właśnie fajne, radosne emocje chciałam zawrzeć w kwadracie 12 x 12 cali :) Pochlapałam tutaj sobie troszkę w tle ecolinami, powarstwowałam nieco, pobawiłam się czymś, na punkcie czego chyba zaczynam mieć niezłego bzika, a mianowicie - przezroczystymi ozdobami, zadrukowanymi foliami. Świetne są! Można nimi przykryć zdjęcie (tak zrobiłam) lub stworzyć z nich tytuł (też tak zrobiłam). Ostatnio spadły na moje biurko spore ilości tych foliowych ozdób, zatem sama jestem ciekawa, co uda mi się jeszcze z nimi zrobić. :) 






Drugi layout, zdecydowanie spokojniejszy, w dużej dawce mięty, z dodatkiem ozdób z szarego papieru, który my - scrapbookerki nazywamy papierem kraft :) Lubię go przetrzeć białym gesso, nabiera wówczas takiego wykończenia... trochę w stylu shabby chic. I w takim stylu, ale z nowoczesnym twistem miał być ten layout. Bo cóż na nim jest? Moje cudowne, miętowe kapciuszki, wydziergane własnoręcznie przez nie mniej cudowną Magdę. A Magda ma talentów wiele... Potrafi na przykład uszczęśliwiać ludzi :) Dziergane kapcie, w dodatku w moim ulubionym kolorze, doczekały się oprawy wielowarstwowej, ukwieconej, kobiecej, delikatnej... Udało mi się nawet znaleźć dziergane na szydełku miętowe kwiatki - idealnie tu pasowały :) W tle pomaskowałam sobie z gesso i ecoliną, tworząc całe mnóstwo gwiazdek. Ot. luźne skojarzenie z kapciami. ;-)









Pięknie dziękuję za odwiedziny. Strasznie mi miło, że ktoś tu zagląda :) Będzie mi jeszcze milej, jeśli dowiem się kto :) Ściskam ciepło i miłej niedzieli Wam życzę! 


12 komentarze :

Cottonara pisze...

extra

wiosanka pisze...

Przecudne layouty! Oba! Całkiem inne ale oba urzekają ciepłem, lekkością, fantazją i widać, że tworząc wspaniale się bawiłaś!

:-*

Ania pisze...

Piękne layouty! Jaka cudna oprawa tak wyjątkowych spotkań i chwil.

Patty O'Malley pisze...

Beautiful layouts!

Marci pisze...

Both fantastic, different moods! Beautiful design and use of color!

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

Śliczne są! Ten z kapcioszkami skradł moje serce.

Lizzy Hill pisze...

These are soooo beautiful💛💛 LOOVE what you have done with the top one especially - I adore bright colours 😊😊😊

magda pisze...

Uwielbiam Twoje LO, no po prostu uwielbiam! I wiesz co, też strrrasznie lubię folie, kupuję namiętnie ;)

Janine Vegter pisze...

waaaaaaauww
i really need to spray more,hihiihi

Елена Третьякова pisze...

So beautiful!! Especially the second LO. It's so cute!

Joasia pisze...

Duże wyczucie smaku w doborze kolorystyki. Gratuluję.Asia
http://scrapbookingwedlugjoasi.blogspot.com/

Gwendoline Maleyrie pisze...

Superbes créations ! J'adore !
Je me suis inspirée de ta page mais rien de comparable à ta page.
Ma page est ici : http://grainescrappeuse.canalblog.com/archives/2015/01/22/31361381.html

Merci

LinkWithin

.