środa, 12 listopada 2014

Kartki, scrap, a nawet album!

Witajcie Kochani! Ci, którzy tu jeszcze zaglądają, kiedy mnie nie ma :) Po bardzo długiej przerwie wracam z kilkoma pracami, które udało mi się stworzyć jakiś czas temu. Część z nich to klimaty świąteczne - tak, mnie również dopadła świąteczna wena i na swój sposób próbowałam ją ujarzmiać :) Jakie są tego efekty - widać na załączonych obrazkach:

Kartka świąteczna - jedna z kilku, ale dziś tylko jedna z nich. Mięta, złoto, trochę bieli - czuję, że to będą dominujące kolory w moich tegorocznych świątecznych kartkach (o ile łaskawy czas pozwoli, abym stworzyła tyle i takie jak sobie zamarzyłam). 



Mini album na zdjęcia z nadchodzących Świąt, zatem "pusty" w środku. Nie licząc przeróżnych detali i ozdobników :) Albumik stworzyłam na bazie z papierowych torebek, a do zdobienia wykorzystałam m.in. moją kolekcję papierów - Christmas Bliss, zaprojektowaną dla dpCraft, w ubiegłym roku. Na zdjęciach detali możecie też zauważyć kilka wycinanek z dpcraftowych dziurkaczy, np. tę śnieżynkę, tego renifera, a także wycinanki z wykrojnika Sizzix - Bigz - Snowflakes. Taki właśnie albumik będziemy robić na moich najbliższych warsztatach w Hobby di Carta we Włoszech. 



Poza świątecznymi pracami mam dziś również 2 zupełnie nie związane ze Świętami. Na początek kartka motywacyjna z dominującym łososiem:



A następnie layout, również motywacyjny - ot, taki bardzo prosty, do odtworzenia z jednym, za to sporym haczykiem - mnóstwo precyzyjnego wycinania :) Wkorzystałam tutaj inną moją kolekcję zaprojektowaną dla dpCraft - Boho Chic. Layout również będziemy robić na warsztatach we Włoszech, w najbliższą sobotę. :)



Cóż, to tyle na dziś i pewnie na jakiś dłuższy czas, choć kto wie... :)
Pięknie dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam ciepło!

9 komentarze :

Patty O'Malley pisze...

Gorgeous projects!

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Fantastyczne prace!!

groszek pisze...

Zachwycające prace, zwłaszcza kartki w cudnych kolorach :)

artiza pisze...

zaglądamy, zaglądamy...a prace FANTASTYCZNE...kartka świateczna mnie zachwyciła...ach

Młoda Kobieta pisze...

Oj, bardzo mi się podobają Twoje tegoroczne świąteczne klimaty! :) A pozostałe prace również piękne, łososiowa karteczka mnie zauroczyła!!

KOLOROWY ptak pisze...

zachwycające jak zawsze! ale kartka motywacyjna miło wstrząsnęła moim podłożem ;)

Marci pisze...

All beautiful!

SiódmyAnioł pisze...

Kartki są urocze i subtelne :)
LO - godne pozazdroszczenia.
Cudnych przeżyć - życzę!

當代迷你倉 pisze...

迷你地區儲物倉申請新蒲崗寫字樓雲主機中國推薦主機寄存平面服務葵興寫字樓伺服器虛擬免費

LinkWithin

.