piątek, 19 września 2014

Romantycznie - Sizzix

Witajcie Kochani! Pięknie dziękuję za tyle przemiłych słów pod ostatnim postem. Kolejny raz przekonuję się, że najfajniejsze projekty tworzą się "same', tzn. bez zbędnego przydługiego myślenia, komponowania, ot - tak jak serducho podpowiada. :) Czy planowanie zabija kreatywność? Trudno powiedzieć, niewątpliwie jednak z przyjemnością zasiadłam do kolejnego projektu dla Sizzix UK. Tym razem znów jest to kartka: kobieca, słodka, romantyczna, w opozycji do ostatnich, jesiennych i nieco ciemniejszych, aby nie rzec: odrobinę mrocznych. :) 

Postanowiłam, jak zwykle, stworzyć kilka przestrzennych warstw i tutaj pomocą posłużyły mi wykrojniki w kształcie ramek, którymi wycięłam nie tylko bazę kartki oraz tło, ale również kolejne warstwy. Jak widać na załączonym obrazku - znów pojawiły się motyle, piękne, ażurowe - zdecydowanie jeden z moich ulubionych motywów ever. :) Wykorzystałam także kształt flagi/chorągiewki, który lubię wcisnąć gdzieś poziomo, z boku, ale oczywiście świetnie nadaje się także do tworzenia wiszących girland. Po kartkę w całej okazałości i więcej detali zapraszam na blog Sizzix UK.


Wykorzystane produkty Sizzix:




Pozdrawiam ciepło i życzę Wam wspaniałego weekendu, pełnego ciepła i twórczych uniesień! :)))

3 komentarze :

Marci pisze...

Beautiful, soft and elegant!

Malowany Imbryczek pisze...

Super :) Fajne, że takie delikatne kolorki przełamałaś chłodną miętą:)

artiza pisze...

piękności...

LinkWithin

.