sobota, 13 września 2014

Hello! Weekendowe buziaki!

Witajcie Kochani! Dziś przynoszę ze sobą scrap, który powstał całkiem niedawno. Miałam wielką ochotę popracować ze swoją kolekcją Boho Chic, zaprojektowaną dla dpCraft, ale jako, że zawsze mam opory przed cięciem i klejeniem własnych projektów papierowych - tym razem chciałam się w końcu przełamać. Sięgnęłam po zdjęcie, które w ramach zlotowych tradycji 2 lata temu ( może rok?) zrobiła mi Paulina Wośko (za co jestem dozgonnie wdzięczna, bo nikt nigdy mnie tak ładnie jak ona nie "zdejmował" - szczerze uwielbiam te zdjęcia!). Pomyślałam o pozytywnym layoucie na pochmurne dni, kiedy o chandrę nie trudno - nadchodząca jesień troszkę w ten sposób nastraja. Na przekór zmiennej pogodzie, szarości i zbliżającym się wielkimi krokami zimnie - powstał scrap z buziakami i w letniej kolorystyce :) 


Bardzo polubiłam eksperymentowanie z tłem, jakieś nieśmiałe chlapki :) Jeśli wśród Was jest ktoś, kto tak jak ja wcześniej, obawia się pracy z mediami - zachęcam! Mnie odstraszał fakt, że praca z mediami nie jest do końca kontrolowana przeze mnie, że może coś nie wyjść, że chlapnę nie w tym miejscu, że pasty, gesso, mgiełki, farbki będą wymykać mi się spod kontroli i żyć na pracy własnym życiem. I wiecie co? Tak jest w istocie, ale mi już to nie przeszkadza. :))) 

Ostatnio zakochałam się w wykrojnikach z zestawu Sizzix Thinlits Die Set 2PK - Heavenly. Różne wzory skrzydełek - motylich i anielskich zdecydowanie podbiły moje serce, jak wszystko, co ażurowe :) W tym scrapie znalazły swoje miejsce w dolnej części, jako jedne z papierowych elementów, tworzących kolejne warstwy.


Nieskromnie przyznam, że moimi ulubionymi papierami z kolekcji Boho Chic są te z efektem "ombre" - bardzo podoba mi się gradacja koloru, szczególnie miętowego. :) Powycinałam trochę róż z papierów, a miętowe ombre połączyłam ze wzorem beżowych desek  - ten motyw też bardzo lubię. W kilku miejscach przykleiłam kwiatki z żywicy, również od dpCraft





Pięknie dziękuję Wam za odwiedziny, życzę wspaniałego weekendu i przesyłam buziaki - prosto ze zdjęcia powyżej :) 

13 komentarze :

Ewik pisze...

urocza foteczka i oczywiście praca, jak zwykle:)

magda pisze...

Buziaki dla Ciebie :*
Ooo tak, mintaj rulez, a Twoja praca piękna, bo piękna i Ty :*

Lady E pisze...

Cudny layout!!! Fotka śliczna kolorystka jak zawsze bajeczna i całość ach zachwycająca :)

Bente Fagerberg pisze...

Wow, Fantastic page Karola!! <3
So beautifully layered, and the colours are gorgeous as well as the photo, of course! :-)

Marina Gridasova pisze...

beautiful work!

artiza pisze...

zjawiskowy scrap...bajeczny:)

Sylwia Gryczuk pisze...

Przepiekny! Nie moge sie juz doczekac warsztatow w Irlandii;) Pozdrawiam!

Ania pisze...

Śliczn praca! Mam duże zaległości w odwiedzaniu Twojego bliga a tu takie "powitanie" - cudnie!!!

Ульяна и Полина pisze...

Красота!!!

Lizzy Hill pisze...

Simply STUNNING....looooove!!!

Patty O'Malley pisze...

Beautiful layout!

Matilde pisze...

Piękny layout! Mogłabym się wpatrywać bez końca!

Marci pisze...

Gorgeous!

LinkWithin

.