poniedziałek, 21 lipca 2014

To i owo - wracam

Witajcie Kochani, po dość długiej przerwie. U mnie - nieprzerwanie wiele się dzieje, nieczęsto zdarza się ostatnio, abym znalazła czas na blogowanie, choć nieustannie mam nadzieję, że wkrótce (!) to się zmieni :). Tymczasem wpadam, aby dać znać o kilku rzeczach.

Po pierwsze - w tle wcale nie próżnuję. Wena i tak bywa kapryśna (pewnie  Wy coś o tym wiecie...), jednak bywa, że udaje mi się w ramach weekendowego relaksu tworzyć i cieszyć się tym - jak zawsze.

Po drugie - po długich namysłach, postanowiłam zrezygnować z pisania bloga w dwóch językach. Mój angielski jest dość ubogi w odniesieniu do tego co mogłabym i chciałabym napisać po polsku. Tego, co chciałabym napisać po polsku (dużo i czasem barwnie), nie jestem w stanie z różnych przyczyn oddać po angielsku. A półśrodki nie mają sensu, według mnie, Tłumaczenie zajmuje mi więcej czasu, a poza tym - przez wiele lat prowadzenia bloga w j. polskim, nie stwierdziłam spadku odwiedzin z innych krajów. :) Cieszę się jednak, że podjęłam próbę, ponieważ okazało się to, co się okazało - to nie dla mnie. :)

Po trzecie - co się dość mocno wiąże z pkt nr 2 - chciałabym bywać tu częściej, więcej pisać, więcej dzielić się przeróżnymi rzeczami z mojego kraftowego światka - nie tylko scrapbookingiem. Mam nadzieję, że będziecie mnie odwiedzać i wówczas, kiedy będzie więcej do czytania, a być może niekiedy głównie do czytania :) Będziecie? :)

Po czwarte - rezygnuję z miętowych (mintajowych!) ramek, w których umieszczałam zdjęcia. Nadal bardzo je lubię, ale zdałam sobie sprawę z tego, że są mocno zobowiązujące i dość nachalne, szczególnie w przypadku prac, w których ani krzty mięty :) Dlaczego nikt mi tego nie uświadomił po pierwszym poście z taką ramką?? :)

Dość gadania, czas na obrazki. Całkiem niedawno, a właściwie wczoraj udało mi się poświęcić całą, upalną, leniwą niedzielę na scrapowanie. Efektem tych zabaw jest kilka nowych prac, ale dziś pokażę Wam tylko jedną z nich. Zdjęcie moje (by Paulina Wośko), próby eksperymentowania z mediami na tle (karton do akwareli, ecoliny + color shine i sporo wody) - wyszło coś delikatnego w tle, nieco dramatycznego na wierzchu, jak zwykle kwiecistego, plus kolejna próba oswajania kolorów, tym razem szarości z łososiem i żółcią. To coś o mnie, bo na odwrocie są pewne przemyślenia dotyczące codzienności, wyzwań jakie przynosi nam życie... Ot, kolejny scrapowy autoportret :) Zapraszam:


Uwielbiam stemple Technique Tuesday i tekturowe napisy Sodalicious - i pomyśleć, że to czarne akcenty... :) tak rzadkie (dotąd) w moich pracach :)


Maski... jestem prawdziwą kolekcjonerką, niestety dość często zapominam, że warto jednak ich czasem użyć :) Ta serwetka by Finnabair dla Primy jest jedną z moich ulubionych. Tutaj z białym gesso. Kwiatki z żywicy - tylko z DP Craft :)


Długo przechowywane metalowe kwiaty Prima doczekały się odsłony, musiałam je jednak pomalować na biało ;-) 


W tle okrągły stempel Kelly Panacci - mam go od zamierzchłych czasów, w końcu to był mój pierwszy DT :) Bardzo go lubię, cieszę się, że go odkurzyłam. 


I to by było na tyle, na dziś :) 
Zapraszam do zaglądania co jakiś czas, mam nadzieję, że będę mogła być tu i więcej i ciekawiej :) Jeśli i Wy będziecie ;-)
Sympatycznego, spokojnego i nieco mniej upalnego tygodnia Wam życzę. 
Zróbcie coś kreatywnego :) 






12 komentarze :

Visell pisze...

Fajnie, że znowu widzę Twoje cudowne prace :) Co do angielskiego, to masz rację: jeśli nie jest ojczystym językiem, trudno oddać w nim "polskie emocje". Pozdrawiam!

Agnieszka Arnold pisze...

Jak dobrze Cię poczytać :D
Uwielbiam Twoje myśli i jak będzie bez "obrazków" też będę!

Ewik pisze...

My będziemy:) tylko bywaj tu częściej Karola, Pozdrawiam!

AgnieszkaBe pisze...

Karola czekam na więcej takich pięknych prac!!!

ewinka Nowa pisze...

Piękne kolory i świetnie wkomponowana maszyna do pisania :-))) Wspaniały scrap !!!

mosia m. pisze...

choć jestem u Ciebie od niedawna, to będę, nigdzie się nie wybieram.
pozdrawiam :-)

Patty O'Malley pisze...

Beautiful layout, Karola!

Amlai pisze...

Piękny scrap! Ja wpadać będę, ale Ty też częściej odwiedzaj bloga, bo nie mogę się doczekać kolejnych prac :)

Brenda pisze...

Gorgeous layout!! Love all the flowers!

Panna Totti pisze...

Jak zwykle genialna praca, zdjęcie rewelacyjne :) Czekam na kolejne prace.

Wioletta Jagiełło-Czech pisze...

Cóż pisać, gdy człowiek rozpływa się nad Twoimi pracami. Zawsze zjawiskowe pięknie skomponowane, aż po prostu brak słów by pisać o zachwycie. :)
A czytać bardzo, bardzo lubię, więc z chęcią będę zaglądać, by chwilkę pobyć, poczytać i pooglądać. :D
pozdrawiam.

Timemimi 當代迷你倉 pisze...

虛擬當代貨倉迷你九龍信箱idc託管一級idc寄存作業系統儲存荃灣儲存庫服務器託管代理

LinkWithin

.