sobota, 26 lipca 2014

Świeże hortensje i skrzydlate piękności - Sizzix.

Witajcie Kochani! Przede wszystkim chciałabym podziękować Wam pięknie za odwiedziny i przemiłe komentarze - widząc, że to co tu robię nie trafia w próżnię - jeszcze milej mi pisać i dzielić się moimi skromnymi projektami z Wami :) 

Dziś przynoszę kolejną zajawkę mojego ostatniego małego projektu dla marki Sizzix. Tym razem postanowiłam stworzyć tag, w letnich, świeżych kolorach i zmierzyć się z wykrojnikami, które - szczerze mówiąc - nabierały u mnie mocy dość długo. Mowa o wykrojnikach do tworzenia przestrzennych kwiatów z serii Susan's Garden

To nie tak, że poddałam się na wstępie - jak wiecie - używam mnóstwo kwiatów w swoich pracach, ale wszystkie próby samodzielnego ich tworzenia odsuwam w głęboką niepamięć :) Tym razem próbowałam z różą - niestety nie wystarczyło mi cierpliwości i tutaj czynię głębokie pokłony wszystkim koleżankom i kolegom, którym modelowanie kwiatów wychodzi perfekcyjnie. Po nieudanych próbach z różami, postanowiłam spróbować z innym kwiatkiem, wg mnie nie wymagającym umiejętności modelowania z wysokiej półki - nie pomyliłam się. Zestaw z serii Susan’s Garden - Sizzix Thinlits Die Set 5PK - Flower, Hydrangea okazał się nie tylko łatwy w obsłudze. Wreszcie udało mi się stworzyć bukiecik hortensji na miarę moich możliwości! ;-) I tym bukiecikiem mówię niedowiarkom - i Ty możesz stworzyć własne kwiatki hortensji :). 

Do modelowania wykorzystałam zestaw specjlanych narzędzi: Sizzix Accessory - Susan's Garden Tool Kit, w którym znajdziecie nie tylko narzędzia do modelowania, pęsetę ale również maty - do wygniatania, do tworzenia np. żyłek w liściach, ale również matę, którą spodobała mi się najbardziej - tzw. "non-stick", na której można z powodzeniem tuszować, kolorować mediami i nic a nic się do niej nie przykleja, a na dodatek jest łatwo zmywalna. Nie rozpisując się już zbytnio - zwracam Waszą szczególną uwagę na piękne, ażurowe motyle - wycięłam je, korzystając z zupełnie nowych wykrojników sygnowanych logo marki Prima Marketing z linii Flora Grande - Sizzix Thinlits Die Set 2PK - Winged Beauties. Są cudowne, po prostu cudowne... :)

Jak zawsze - po więcej zapraszam na blog Sizzix UK! Dowiecie się tam jak wygląda tag w całej okazałości oraz jakim zabiegom poddałam płatki hortensji ;)

KLIK  w obrazek poniżej przeniesie Cię do posta.


Wykorzystane produkty Sizzix:


Pozdrawiam ciepło i życzę Wam wspaniałego, inspirującego weekendu! 



LinkWithin

.