środa, 23 lipca 2014

Surf & Turf po polsku ;-)

Witajcie Kochani! Blogowanie nabrało tempa :) Póki mam czym się podzielić - korzystam na całego! 
Dziś kolejna z moich weekendowych prac - z wielkim uśmiechem skojarzyła mi się z daniami Surf & Turf w humorystycznej wersji po polsku (owoce morza i/lub ryby + mięsko w jednej potrawie - całe moje czarne poczucie humoru!), bo to nic innego jak: mintaj + łosoś + piesek w jednym miksie. ;) A tak serio - nasza ukochana Chili (na jednym z moich ulubionych zdjęć) w miętowo (mintajowo) - łososiowej palecie, w oprawie z mnóstwa kwiatów, mnóstwa gesso i pasty strukturalnej, farb, dratwy, motyli z gipsu... Portrecik na podobraziu. :)
Swoją drogą - bardzo trudno jest zrobić jakiekolwiek w miarę ostre zdjęcie Chili... Dlatego mam ich tak mało! A ta cudna panna jest z nami już 8 lat! Macie jakieś specjalne triki w rękawie - jak fotografować zwierzaki lub przynajmniej jak je skłonić aby na 5 minut stanęły w miejscu? :)








Pozdrawiam ciepło, pięknie dziękuję za odwiedziny i przemiłe komentarze! 

13 komentarze :

Achawg pisze...

Sliczna i psina i LO...ja mam czarnego kota /zapominj o zdjeciu zawsze jest tylko czarna plama/ i bialo- czarna sunie /zapomnij o zdjeciu zawsze tylko smugi bialo czarnej siersic/ lacze sie z Toba w bolu :o) dobrze ze dzieci nas sluchaja i choc na chwile sie zatrzymuja do zdjecia :o)

mosia m. pisze...

piękności!
i muszę przyznać, że kolor mintajowy ciągle wywołuje u mnie uśmiech :-)

Patty O'Malley pisze...

So beautiful, Karola!

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Piękna praca!!!

jaga pisze...

piękny portret, za zwierzakami tez tak mam, nie chcą ani na chwilkę zatrzymać się hi hi.
Uwielbiam twoje mixy faktur

ARIZOONA pisze...

Przepiękny blejtram! Jestem nim zauroczona nie tylko z powodu barw, różnorodnych dodatków ale i pieska.
Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego najlepszego :)
Ania

Lizzyc pisze...

So gorgeous!!

Chimera pisze...

Prześliczne zdjęcie w pięknej i bardzo delikatnej oprawie.
Zwierzaki najlepiej fotografować, gdy śpią ;)

Amlai pisze...

Zarówno zdjęcie, jak i jego oprawa wyglądają pięknie.

Wszechstronna Craft pisze...

Piękne prace, aż dziw że nie trafiłam tu wcześniej!

Marci pisze...

Beautiful! Chili looks so sweet.

Timemimi 當代迷你倉 pisze...

虛擬當代貨倉迷你九龍信箱idc託管一級idc寄存作業系統儲存荃灣儲存庫服務器託管代理

Joasia pisze...

Kocham zwierzaczki, a szczególnie psiaki. Fotkę najlepiej zrobić z włączoną opcją: fotografowanie obiektów w ruchu. Sama praca jest tak subtelna jak ten słodki psiaczek. Kolory są pastelowe, delikatne i podkreślają całą słodycz tej mordki. Przepiękna praca. Pozdrawiam,
Joasia
Zapraszam do siebie: http://scrapbookingwedlugjoasi.blogspot.com/

LinkWithin

.