wtorek, 22 lipca 2014

Sizzix UK - byłam, zwiedziłam i...

Cześć Kochani! Pięknie dziękuję za mnóstwo miłych słów pod wczorajszym postem - tutaj i na moim profilu na Facebooku - jesteście niesamowici a mnie jest niesamowicie miło. :)

W ubiegłym tygodniu miałam ogromną przyjemność gościć w europejskiej siedzibie Sizzix, w Wrexham UK, zwiedzić firmę "od zaplecza", ale przede wszystkim spotkać się z cudownymi ludźmi Sizzixa oraz fantastycznymi i niesamowicie utalentowanymi koleżankami - blogerkami ze Szwecji, Hiszpanii, UK i Finlandii. To był wspaniały czas, ciekawe doświadczenie, bardzo inspirujące. Poniżej wspólne zdjęcie nas - projektantek:


Od lewej: Bente Fagerberg (Szwecja), Elena Roche (Hiszpania), Paula Pascual (UK), ja i Elina Strömberg (Finlandia).

Design Team:

Dziś nieco spóźniona, ale właściwie zawsze aktualna zajawka mojej ostatniej pracy dla Sizzix UK. Tym razem jest to layout z jedną z najmilszych osób, jakie miałam przyjemność spotkać w swoim życiu - Martą. Mój pomysł na ten layout to kolejne eksperymenty z mediami w tle i nie tylko, ale przede wszystkim praca bez wzorzystych papierów do scrapbookingu (ostatnio coraz częściej mi się to zdarza!). Chciałabym pokazać jak łatwo, szybko i ciekawie - wg mnie, można stworzyć nieskomplikowane ale efektowne elementy do prac, wykorzystując wykrojniki w kształcie kół, pięknych borderów, foldery do embossingu oraz wykrojnik z mnóstwem cudnych motyli różnej wielkości i kształtu
Po więcej tradycyjnie zapraszam na blog Sizzix UK - zachęcam do zajrzenia, przede wszystkim aby zobaczyć i poczytać troszkę, co z tych moich eksperymentów wyszło tym razem. :) 



Wykorzystane materialy Sizzix:
658356 Sizzix Textured Impressions - Rose Vines & Trellis 2pk

Pozdrawiam Was ciepło, spokojnego wieczoru życzę wszystkim, którym zdarzyło się tu zabłądzić! :)

3 komentarze :

magda pisze...

Piękne LO, pełne ciepła i o tym prawdziwym Czymś, o Przyjaźni - jak zawsze miło popatrzeć :)

Bajjka Karolina pisze...

aaaa cudny <3

Amlai pisze...

Piękne LO...

LinkWithin

.