piątek, 9 maja 2014

Kartki shabby chic dla Sizzix / Sizzix shabby chic cards

Witajcie Kochani! Troszkę czasu minęło od kiedy zajrzałam tu poprzednio! Mam zamiar nadrobić zaległości w ciągu najbliższych tygodni, zatem proszę o trzymanie kciuków za więcej wolnego czasu oraz niesłabnącą wenę ;) Tymczasem mam dla Was zajawkę kolejnej inspiracji dla Sizzix-a. Tym razem są to dwie kartki w stylu shabby chic, w których warstwy i główne elementy "zbudowałam" z tektury falistej oraz wykrojników Bigz i Frameworks.

Hello friends! A little time has passed since I wrote my latest post here! I'm going to catch up in the coming weeks, so please cross your fingers for more free time and my mojo. ;) Meanwhile, I have for you a sneak-peak of a next inspiration for Sizzix. This time I've created two cards in the shabby chic style with layers and the main elements are cut out from corrugated cardboard using Bigz and Frameworks dies.

Po więcej szczegółów oraz zdjęć zapraszam na blog Sizzix UK. A TUTAJ można nawet skomentować ;)
For more details and photos please visit Sizzix UK blog. And HERE you can even comment :)



Wykorzystane produkty Sizzix / Sizzix supplies used:


Dziękuję za odwiedziny i życzę Wam wspaniałego weekendu! :) 
Thank you for your visit and wishing you a wonderful  weekend!

1 komentarze :

La Sof pisze...

Naprawdę piękna !! Uwielbiam :)

LinkWithin

.