piątek, 4 kwietnia 2014

Sizzix po raz pierwszy / First time for Sizzix

Witajcie Kochani! Bardzo miło mi ogłosić, że zostałam zaproszona do współpracy przez markę Sizzix. Ogromnie się cieszę, że mogę być częścią zespołu Creative Bloggerów dla Sizzix UK i dziś z wielką przyjemnością chciałabym podzielić się z Wami moim pierwszym projektem. 

Hello Friends! I am pleased to announce that I was invited to work with the SizzixI am thrilled being a part of Sizzix UK Creative Bloggers team and today, with a huge pleasure, I wanted to share with you my first project.


Na dziś przygotowałam layout ze zdjęciami Róży. Zwykle na większości moich scrapów zauważycie podobne, portretowe zdjęcia Róży. Uwielbiam tworzyć tego typu layouty, oddając hołd jej urodzie i osobowości. Tym razem postanowiłam stworzyć layout z ażurowym tłem, ozdobnymi ramkami i kilkoma dodatkowymi koronkowymi elementami. Ponieważ uwielbiam kwiaty, potrzebuję do nich pięknych liści, takie właśnie znalazły się dziś na mojej pracy. Do stworzenia mojej pracy wykorzystałam maszynę Big Shot Starer Kit oraz oczywiście wykrojniki.

For today's post I created a layout with my daughter's photos. Usually on most of my layouts, you may notice portrait photos of her. I really love creating such a pages to highlight her beauty and personality. This time I decided to make a lace background and using ornate frame die to create special photo matting and additional decoration on my page. Flowers are my one of the favorite elements, so it's obvious I need beautiful leaves for them, right? A piece of vintage lace and beautiful antique letters complete this layout and makes the page 100% girly. Creating my layout I used Sizzix Big Shot Starter Kit and of course dies:


Wykorzystane produkty Sizzix / Sizzix supplies used:

657558 Framelits Die Set 3PK - Frame, Oval w/Ornate Edges by Pete Hughes

A oto mała zajawka pracy, po więcej zapraszam Was na blog Sizzixa
Here is a little sneak peek. For more, please visit Sizzix blog!


Dziękuję za odwiedziny i życzę Wam wspaniałego weekendu! :) 
Thank you for your visit and wishing you a wonderful  weekend!

7 komentarze :

magda pisze...

Aj, niedosyt mam, znikam na bloga Sizzixa! Ale zajawka tak bardzo "Twoja", że nie mogę się doczekać!

Barbara pisze...

byłam,widziałam popodziwiałam :) kolory cud-miód :)

rudlis pisze...

Jeszcze raz gratuluję! Piękna praca. Pozdrawiam :)

Panna Totti pisze...

Gratulacje! W rytmie acid-jazz lecę podziwiać Twoją pracę:)

Libiya jhon pisze...

Everyone loves your blog post.. excellent colors & concept. Performed you actually design and style this amazing site oneself as well as performed you hire an attorney to accomplish it for yourself? Plz answer seeing that I!|m trying to style and design my own, personal weblog as well as would like to understand where by you bought this particular via. thanks a lot...Cccam Server

el pisze...

gratulacje

Ольга Васильева pisze...

Amazing project, Karola! And my congratulations!

LinkWithin

.