poniedziałek, 17 marca 2014

Malowanie i chlapanie / Painting and splashing

Witajcie Kochani! Dziękuję pięknie za Wasze odwiedziny i komentarze! Dziś króciutko, bo i tydzień zaczął się ekstremalną zajętością :) Dużo do roboty w pracy i poza pracą... dużo się dzieje! 
Dziś chciałabym podzielić się z Wami layoutem, podczas tworzenia którego bawiłam się ecolinami. malowałam sobie tło, pokolorowałam stemplowane motywy (zegary i ptaszki), trochę pochlapałam (ot tak nieśmiało...). Tak czy siak - jak widać - moja miłość do serwetek nie mija :) 

Hello Friends! Thank you very much for your visit and comments! Today - briefly, because it turned out that the week began extremely busy. Lots to do at work and at home ... a lot going on! Today I would like to share with you a layout, while creating I played with the Ecoline water colour paints. I painted a background, colored stamped motifs (birds & clock faces) and made a few splashes (just so shyly...). Anyway - as you can see - my love for doilies does not pass. :) 


A przy okazji - znalazłam też tę kartkę, której jeszcze tutaj nie pokazywałam. Tu też jest sporo farby, tym razem białej akrylówki. :)

And btw, I found this card, which wasn't on my blog yet. Here is also lots of paint, this time it's white acrylic. 



Bardzo dziękuję za odwiedziny i  życzę Wam spokojnej reszty tygodnia! :) 
Thank you so much for your visits and have a calm rest of this week !

9 komentarze :

magda pisze...

Karola, jak miło tak się doładować dawką koloru u Ciebie :*:*

Barbara pisze...

Zazdroszczę Twojej Różyczce,że będzie miała taką piękną kolekcję LO :)

nowalinka pisze...

Scrap magiczny i zdjęcie i atmosfera dookoła niego :)

Kartka fajnie pobielona :)

Magdalena Chalecka pisze...

Przepięknie. U mnie też ostatnio dużo się dzieje i w pracy i poza.... i nie mam czasu na scrapy. A zatęskniłam jak zobaczyłam Twój :)

Ewik pisze...

Mi zawsze bardzo się podobają Twoje pobielone karteczki:) Nareszcie trochę Ciebie tu więcej, mimo zabiegania:)

pattyo pisze...

Beautiful card and layout!

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

Idealny scrap, można patrzeć bez końca! Przepiękne detale i aranżacja tworzą piękny klimat.

Cccam Server Cardsharing Server pisze...

This is a very exciting blog post, I have been looking for this know how. Just so you recognize I located your blog when I was finding for sites like my own, so please look at my site anytime and write me a short review to let me know how you feel.. Cardsharing Server

Berberis pisze...

świetny scrap!!! Fantastyczna kompozycja, kolory....

LinkWithin

.