środa, 12 marca 2014

Dla maleńkiej dziewczynki / For a baby girl

Witajcie Kochani! Mam nadzieję, że weekend minął Wam wspaniale a nowy tydzień zaczął się spokojnie! U mnie - rzeczywiście wspaniale - a to dzięki Wam! Kiedy publikowałam posta z "przybij piątką" w miniony piątek, zupełnie nie spodziewałam się takiego odzewu! Zaskoczyliście mnie niesamowicie i zupełnie nie mam zamiaru ukrywać, że zmobilizowaliście mnie do większej aktywności :) Naprawdę fantastycznie było przeczytać Wasze komentarze, anegdoty z życia wzięte - smutne trochę ale głównie mocno śmieszne! :) Obiecałam sobie podsumowanie tego tematu wkrótce, z najczęściej powtarzającymi się "wkurzającymi tekstami" wobec crafterów. Cierpliwości zatem! Ogromnie Wam dziękuję za tą weekendową salwę śmiechu i dobrą, wspólną zabawę. Bo kto zrozumie craftera lepiej niż inny crafter? :) Dość gadania na dziś - przyszłam z czymś szczególnym! 

Hello Friends! I hope that you had a wonderful weekend and the new week began calmly! I had fantastic weekend - thanks to you! When I published "High Five" post last Friday, totally did not expect such a response! You suprised me incredibly and completely I'm not going to hide that you mobilize me to be more active on my blog. Really, it was fantastic to read your comments  and anecdotes from the real-life - a little sad but mostly funny! I promised myself a summary of this topic soon, with the most frequently annoying words you heard about your creativity. Therefore, please be patient. Thank you so much for a lot of laugh and having fun together last weekend! Who understand a crafter, better than another crafter? Enough chatting for today - I have something special to share with you today!

Jakiś czas temu koleżanka z pracy stała się szczęśliwą Mamą przeuroczej Niny, a my - współpracownicy - postanowiliśmy w wyjątkowy sposób powitać na świecie Maleństwo. Poza praktycznymi gadżetami oraz mega paką cudownych (absolutnie serio!) prezentów wykonanych własnoręcznie przez nasz DP Craft Design Team - ja zrobiłam coś dla Maleństwa, a właściwie dla rodziców. 
Pudełko na pamiątki z pierwszego roku życia Niny oraz kartka na gratulacje i życzenia - całość w cudnych, uroczych pastelach: różu, bieli, mięcie, beżu z szaro-brązowymi akcentami. Mam nadzieję, że pudełeczko zapełni się pamiątkami, tak jak moje skromne pudło, które przygotowałam 10 lat temu dla Róży :) Fantastycznie jest wracać do takich pamiątek, prawda? 

Some time ago, a colleague from my job became the Happy Mother of a delightful baby girl Nina and we - co-workers decided to welcome the baby in this world in a unique way. In addition to practical gadgets for newborn and a huge pack of wonderful (absolutely seriously!) handmade gifts made ​​personally by our DP Craft Design Team - I created something for a baby or... actually for the parents. 
Altered and decorated box for memorabilia from the first year of Nina's life and card for congratulations and best wishes. All in the of wonderful, charming pastels: pink, white, mint, beige with gray-brown accents. I hope that during this year the box will fill up with keepsakes, as my box I've prepared 10 years ago for the Rose. It's fantastic to come back to such memorabilia, after years, right?


Bardzo dziękuję za odwiedziny i  życzę Wam spokojnej reszty tygodnia! :) 
Thank you so much for your visits and have a calm rest of this week !

10 komentarze :

Scrap Man pisze...

Cudne Karola! Wspaniała pamiątka na długie lata ;-)

Ewa pisze...

To jest prze-prze-przepiękne! Te uchwyty, te wszystkie detale... no prawdziwe cacko :)

Barbara pisze...

Karola,ale Ty śpisz czasami prawda? chyba,że przez sen takie cuda robisz :))

magda pisze...

Cuda, cuda ogłaszają :)

pattyo pisze...

What an absolutely gorgeous present! I'm sure your co-worker loved it and the baby will treasure when she grows up!

Lizzy Hill pisze...

Gorgeous card - glad the comments gave you a giggle & those feathers on your card....YUM!!!

Marina Gridasova pisze...

such a beautiful box and wonderful card, so soft and sweet )))

Panna Totti pisze...

Cudowny pomysł na przechowywanie wspomnień! Kartka jak zwykle perełka:)

Ilana Polakiewicz pisze...

Beautiful card and box. Love it!

zunaira mehar pisze...

I will sincerely point out you actually come up with quite a few superb ideas and I will publish a variety of creative ideas to add in soon.



Cardsharing Server

LinkWithin

.