poniedziałek, 16 grudnia 2013

Wyniki losowania - Świąteczny Blog Hop Scrapujących Polek!

Witajcie Kochani! Pięknie Wam dziękuję za tak liczny i sympatyczny udział w naszym Świątecznym Blog Hopie Scrapujących Polek


Jak wspomniałyśmy w wątku Blog Hopa, świąteczne projekty, które prezentowałyśmy trafią w Wasze ręce. Dziś, na blogach każdej z osób uczestniczących w Blog Hopie powinien pojawić się specjalny post z losowaniem tej niezwykłej nagrody. 
Ja swoje losowanie przeprowadziłam przed chwilą i bez zbędnego przedłużania, oto wyniki:

Moja praca, prezentowana w najnowszym numerze magazynu PaperHaus, jest to świąteczny blejtram A5 z mediowym tłem i mnóstwem warstw i dodatków :) TUTAJ można zobaczyć całość, str. 19 :)


Do kogo trafi blejtramik????

Maszyna losująca - random.org wyłoniła zwycięzcę, a właściwie numerek, który określa...


26 z kolei komentarz, którego autorką, a jednocześnie osobą, do której trafi mój skromny świąteczny blejtramik jest...


Ogromnie się cieszę!! :)
Pięknie proszę o adres do wysyłki nagrody na: retrohaika/małpa/gmail.com :) 

Jeszcze raz ogromnie dziękuję wszystkim za udział w Blog Hopie i bardzo ciepło Was pozdrawiam!!! 

4 komentarze :

le petit piaf pisze...

O matko... mam zawał!!! Wygrałam pracę Karoli :-D Kobietko - podziwiam Twój talent, wzdycham do Twoich prac, a teraz jedna będzie moja... ten tydzień zaczyna się cudownie!!! Dziękuję pięknie!!!

Szydełkiem w oko :) pisze...

gratuluję i dziękuję za zabawę

Mad lenia pisze...

gratuluję ślicznej nagrody :), dziękuję za zabawę.

Panna Totti pisze...

Gratulacje i dzięki za fantastyczną zabawę:)

LinkWithin

.