czwartek, 5 grudnia 2013

Winter Issue of PaperHaus Magazine!

Witajcie Kochani... znów po dłuższej przerwie. Wiele się u mnie działo, tym razem niekoniecznie dobrego, ale już jest wszystko w porządku i mogę trochę odkurzyć bloga. 
Przede wszystkim - ponownie przepraszam osoby, które zapisały się na moje warsztaty w Chorzowie, niestety musiały zostać odwołane, siła wyższa... Nowy termin zostanie ustalony jeszcze w grudniu i będzie to styczeń lub luty 2014. Mam nadzieję, że uda nam się wreszcie spotkać i powtórzyć fantastyczne chwile sprzed niespełna roku :)

Dziś króciutki post - 1 grudnia pojawiło się w sieci świeżutkie, zimowe wydanie PaperHaus Magazine. Nigdy nie mam czasu na tworzenie "do publikacji", ale kiedy Frank Garcia zaprasza, nie wolno odmawiać :) Uwielbiam magazyn, który stworzył, więc z wielką przyjemnością przygotowałam coś zimowo - świątecznego do ostatniego w tym roku wydania. 
Moje prace można obejrzeć: na okładce, na stronach 17 - 20 (wraz z krótkim wywiadem) i  na str.99. Ale moje skromne prace to nic, w całym magazynie jest ogrom cudownych świątecznych inspiracji od wielu mega utalentowanych projektantek i projektantów - przekonajcie się sami :)


Pozdrawiam Was bardzo ciepło! 


8 komentarze :

Lumara pisze...

так чудесно!

Inka pisze...

gratulacje i pozdrowienia! i do zobaczenia :)

pattyo pisze...

Loved the feature article on you!

SiódmyAnioł pisze...

Widziałam, podziwiałam - fantastyczne prace! Gratulacje!

http://www.studio-mody.com.pl/ pisze...

Do wygrania różowo-błękitny notatnik w romantycznym stylu, idealny upominek pod choinkę!

http://www.studio-mody.com.pl/konkurs-wygraj-przepiekny-notes-wykonany-metoda-metoda-scrapbookingu/

butterfly pisze...

Congratulations on your cover! And what an amazing creation... just fantastic.
Alison x

Joanna J pisze...

cudna dekoracja, masa przepięknych detali

Shiart pisze...

Ojojoj ale mnie zaciekawiłaś, czekam z niecierpliwościa by ujrzec całośc :)

LinkWithin

.