sobota, 14 grudnia 2013

Świąteczny Blog Hop Scrapujących Polek!!!

Witajcie w Świątecznym Blog Hopie Scrapujących Polek! 
Jeśli trafiliście tutaj z Portalu Scrapujące Polki, oznacza to, że znaleźliście się we właściwym miejscu!
Zbliżający się weekend na naszym Portalu będzie obfitował w wiele świątecznych atrakcji, ponieważ przygotowałyśmy dla Was Świąteczne Portal Party!
Zanim jednak zaczniemy świętować na Portalu - serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w naszym Blog Hopie, w trakcie którego mamy zamiar pokazać Wam mnóstwo świątecznych dekoracji, które  już wkrótce trafią w Wasze ręce! Blog Hop zaczyna się na naszym Portalu, kończy się również tam, a mój blog jest tylko jednym z wielu przystanków po drodze! 
A oto moja świąteczna dekoracja, tajemnicza, ponieważ nie mogę pokazać jej na moim blogu jeszcze przez miesiąc. ;-))) Dekorację w całej okazałości można zobaczyć w magazynie PaperHaus na str. 19 :) 


UWAGA!!!
Jeśli spodobała Wam się moja świąteczna dekoracja - mam dobrą wiadomość: możecie wziąć udział w losowaniu każdej z dekoracji prezentowanych na naszych blogach podczas bieżącego weekendu! 
Wystarczy zostawić komentarz pod tym postem, aby wziąć udział w losowaniu powyższego świątecznego projektu, które przeprowadzę w najbliższy poniedziałek - 16 grudnia, ok. godz. 20.00! 

A teraz serdecznie zapraszam do przeskoczenia dalej - na blog naszej przesympatycznej koleżanki z Działu Junior Admin, którą jest:

Pamiętajcie o odwiedzeniu wszystkich blogów uczestniczących w naszym Blog Hopie oraz o pozostawieniu po sobie śladu w postaci komentarza na każdym z blogów!

Oto pełna lista blogów do odwiedzenia:

37 komentarze :

miesz-Anka pisze...

Oglądałam w magazynie PaperHaus Magazine - piękna praca :)

wisienor pisze...

Zapowiada się smakowicie:-D

Anna Kaczmar pisze...

Wspaniała, inspirująca kompozycja. =)

Lidka pisze...

oj pokazany fragment wygląda przepięknie :)

Szalona ;) pisze...

Super!! Czekam na całość:)

Ewa M pisze...

Piękna ,też widziałam magazyn

nieoceniampookładce pisze...

świetne i ten czerwony brokatowy reniferek :)

karina Miętkiewicz pisze...

Piękna praca! Pozdrawiam:)

Szydełkiem w oko :) pisze...

cudo :)

Ewa Szubra pisze...

Dołączam do zachwytów i zabawy

SiódmyAnioł pisze...

Cudna dekoracja! Podziwiałam już w całości tę mnogość detali i nie ukrywam, że byłaby dla mnie czymś więcej niż świąteczna ozdoba :)

izunika pisze...

Już sobie mogę wyobrazić jak cudna jest ta dekoracja,
Pozdrawiam

MONIKAAA pisze...

Istne cudo!!! :)

carolciaaa pisze...

Wszystko to co lubię w święta :) Perełki, brokat, śnieg i renifer :)

gembula pisze...

Dopisuję się do kolejki :-)

Josta pisze...

Ho! Ho! Ho! Zajrzałam do magazynu - piękna!

Halina pisze...

Super.

Wanda pisze...

wow ale cudowna praca zajrzałam do gazetki:)

Ela 17 pisze...

Piękna praca

Agnieszka Arnold pisze...

Nie może mnie zabraknąć w gronie koleżanek czekających w napięciu ;) na losowanie :)

Alosha pisze...

Ależ cudowna, urocza i klimatyczna! Piękna!

czarelka pisze...

Cudeńko!!! Pozdrawiam

Panna Totti pisze...

Niesamowity shadow box:)

elaolsz pisze...

Sądzę , że całość prezentuje się równie wspaniale :).

IWA pisze...

Prawdziwe śliczności!

le petit piaf pisze...

Cudna praca - jak zwykle!!! Pozdrawiam :-)

Kurdupel pisze...

Bardzo mi się podoba ten czerwony renifer :) Dekoracja wyszła super warstwowo, pozdrawiam ^^

gieb pisze...

Zgłaszam się, chciałabym zobaczyć to cudo na żywo :)

lady e pisze...

magazynu nie widziałam więc nie bardzo wiem co to jest ale zapowiada się bardzo interesująco i pięknie :)

Beata oln pisze...

Cokolwiek by to nie było w całej okazałości to już po tym kawałeczku widać, że to jest CUDO! Przepiękna praca, jak zawsze...

Agata pisze...

super dekoracja

brydzia pisze...

Piękna praca - ma wszystko to co wiąże się z zimą i świętami:)
Pozdrawiam serdecznie i biegnę dalej :)

Linka Hobby pisze...

Tajemniczo, ale i we fragmencie zapowiada się super!

Aszczka pisze...

iście świąteczne kolory i klimat ;-)

Aszczka pisze...

iście świąteczne kolory i klimat ;-)

Mad lenia pisze...

ja również wiem jak wygląda całość-przepiękna praca :)

Ewelina pisze...

Wspaniala praca!!

LinkWithin

.