piątek, 18 października 2013

Rzeszowskie Spotkania Scrapowe - relacja!

Witajcie Kochani! Ostatni tydzień minął mi niesamowicie szybko, tak szybko, że dopiero mam chwilkę, aby na spokojnie opowiedzieć Wam o wyprawie do Rzeszowa na Rzeszowskie Spotkania Scrapowe, które odbyły się po raz pierwszy w miniony weekend. 



Na imprezę zostałam zaproszona wraz z moimi warsztatami kartkowymi, ale zabrałam ze sobą również nieodłączną przyjaciółkę i ochotę na małe zakupy zlotowe.  :) Po pierwsze, chciałabym gorąco podziękować Organizatorkom - Anecie i Izie - za zaproszenie i za wspaniałą, perfekcyjną organizację zlotu. Impreza była niesamowita, pełna ciepłej atmosfery i mnóstwa przesympatycznych osób. Bardzo się cieszę, że miałam okazję w niej uczestniczyć, mimo, że większość czasu spędziłam warsztatując i zapewne wiele atrakcji mnie ominęło. :) Cieszę się również, że mogłam znów spotkać sporo znajomych osób, odwiedzić zaprzyjaźnione sklepy oraz wreszcie spotkać na żywo osoby, z którymi nigdy do tej pory się nie widziałam, a znamy się dość długo! Strasznie fajne są takie spotkania, niesamowicie ładują akumulatory - dziękuję Wam za to! 



Przed wejściem na salę pełną uciech :)

Ponieważ moim głównym zajęciem podczas tej imprezy było prowadzenie warsztatów "Kartki w nietypowych kształtach. Milion warstw, milion detali", pozwolę sobie na kilka słów nt samych zajęć. Przede wszystkim ogromnie dziękuję wszystkim fantastycznym, przemiłym uczestniczkom - wspaniale było się z Wami spotkać, poznać bliżej i - mam nadzieję - być pomocną. Na warsztatach tworzyłyśmy kartki wykorzystując moje najnowsze kolekcje papierów, zaprojektowane dla DP Craft - Loving You oraz Christmass Bliss. A oto kilka migawek z zajęć, autorstwa nieocenionej Pauliny Wośko:














Jeszcze raz pięknie dziękuję wszystkim, z którymi miałam wielką przyjemność spotkać się w Rzeszowie! Pozdrawiam Was serdecznie!!

10 komentarze :

Scrap Man pisze...

Miło było w końcu Cię poznać osobiście a zlot faktycznie doładowuje scrapowe akumulatorki. Oby więcej było takich spotkać. Pozdrawiam i ściskam. Do następnego.

Madzik pisze...

Było cudnie. Dziękuję i cieszę się, że się w końcu poznałyśmy
:)

Panna Totti pisze...

Niesamowite chwile, warte wspomnień. Kto wie, może wnukom jeszcze będę o tym opowiadać:) Dzięki za wszystko Karola! Mam nadzieję, że jeszcze się kiedyś spotkamy. Ściskam mocno, Totti:)

Sue pisze...

How exciting. Everything you do is beautiful.

Marcia K pisze...

Taaa.... mogę sobie tylko pozazdrościć tak wspaniałych warsztatów u Ciebie kochana :( Jednak cieszę się bardzo, że mogłyśmy się uściskać i zamienić kilka słów.... Warsztaty rewelacja i wspaniałe efekty na kartkach, buziaki ! :*

pattyo pisze...

Gorgeous work!

Tenshi pisze...

Dzięuję jeszcze zraz za świetne warsztaty i wiele cennych wskazówek :)

Monika Raczkowska pisze...

hah - a ja się wciąż cieszę, że mnie wcisnęłaś na warsztaty!! DZIĘKI CI RAZ JESZCZE DOBRA KOBIETO! :-* Bardzo było fajnie, echh oglądając te zdjęcia tęęęęsknie za tamtą sobotą :-D.

Timemimi 當代迷你倉 pisze...

服務筲箕灣信箱最平觀塘儲存倉網頁寄存託管中國電信伺服器中國價格價錢地區倉庫網站虛擬申請

Марьяна Волкова pisze...

Cute photos...)))) Wishing I was there...))))))

LinkWithin

.