środa, 9 października 2013

Luxe Halloween z Pink Paislee

Witajcie Kochani! Dzisiaj przynoszę ze sobą coś zupełnie innego od dotychczasowych prac :) W różnych zakątach świata wkrótce wiele osób będzie świętowało Halloween, a ja - jak co roku mam kilka drobnych prac do pokazania w ramach inspiracji w tym temacie. 
Tym razem bardzo spontanicznie zalterowałam stary budzik, o którym można było poczytać wczoraj na blogu Pink Paislee. :) Wyjęłam wszystkie "wnętrzności" i w środku "korpusu" umieściłam trochę ozdób w które wplotłam oryginalną tarczę i wskazówki od tego budzika. Na zewnątrz i wewnątrz ozdobiłam go wykorzystując różne media: pasty strukturalne, gesso, pudry do embossingu, farby akrylowe, liquid pearls i mgiełkę Color Mist w kolorze Georgia Peach. Papierowe ozdoby powstały z kolekcji Pink Paislee - Luxe, w wersji miedzianej i czarnej. Wycięłam trochę błyszczących gwiazd oraz fragmenty wzorów w zygzaki, trochę potuszowałam, odrobinę podrasowałam każdy element i przykleiłam je na kostki 3D o grubości 5 mm :) Oto mroczny efekt ;)





Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny!! :)

5 komentarze :

Lilka pisze...

ale czad!!!!!

Matilde pisze...

Świetny gadżet wyszedł! :)

Lizzy Hill pisze...

Amazing transformation of these papers....really clever project:):):)

Teresa Godines #6857 pisze...

Wonderful project

FojAga pisze...

Piękna jest ta kolekcja papierów!

LinkWithin

.