piątek, 18 października 2013

Jesiennie z Pink Paislee!

Witajcie znów! :) Tym razem hurtowo, sporo mam do pokazania :)
W tym tygodniu na blogu Pink Paislee inspirujemy jesiennie! Powstają prace inspirujące ale i inspirowane, a konkretnie inspirowane znaleziskami z Pinteresta :) Moje znalezisko to zdjęcie cudne, ciepłe, jesienne, pełne fantastycznych klimatów retro - ten kocyk w kratę, te starociowe termosy, gałązki w starym wiaderku i butelczyny z czymś, zapewne pysznym - piękna aranżacja prawda?


Źródło: Pinterest

To zdjęcie zainspirowało mnie do tego, aby sięgnąć po raz kolejny (nie zliczę który to już raz) po zeszłoroczne zdjęcia Róży, zanim tegoroczne doczekają się pomysłu na oprawę :) Stworzyłam layout korzystając z jednej z najnowszych kolekcji Pink Paislee - Hey Kid



Okazało się, że idealnie pasuje do kolorów z moich zdjęć oraz do kolorów ze zdjęcia - inspiracji. Gałązki z tegoż zdjęcia podsunęły mi pomysł aby fragmenty podobnych gałązek umieścić na moim scrapie - w ten sposób dodałam trochę "natury" ale niesamowitego efektu przestrzennego oraz cudnej tekstury. Gałązki oraz pozostałe elementy składające się na ostatnie warstwy layoutu potraktowałam białą farbą akrylową, aby dodać jeszcze więcej tekstury a jednocześnie nieco rozjaśnić całość. Oto efekty:





Pozdrawiam ciepło i życzę Wam wspanialego weekendu!! 

6 komentarze :

Гуля pisze...

Как ярко и красиво!

Thamar, pisze...

hoi hoi

love it, super lo.

Thamar

from Holland

pattyo pisze...

Fantastic details!

Peninia pisze...

Śliczności:)
Serdecznie i ciepło pozdrawiam-Peninia*

Cccam Server pisze...

We could either worry sick about when the world will end, or we can start to take care of it today and live our lives to the fullest.I think this is among the most important info for me. And i am glad reading your article. But want to remark on few general things, The web site style is great, the articles is really great : D. Good job, cheers

Best Cardsharing

Timemimi 當代迷你倉 pisze...

服務筲箕灣信箱最平觀塘儲存倉網頁寄存託管中國電信伺服器中國價格價錢地區倉庫網站虛擬申請

LinkWithin

.