piątek, 27 września 2013

The Twinery You're Sew Fine Challenge - last day!!!

Witajcie Kochani! Pięknie dziękuję za wszystkie przemiłe słowa pod ostatnimi postami, strasznie mi miło!
Dziś przynoszę ze sobą pracę - inspirację i wiadomość (z) ostatniej chwili :) 
Dziś kończy się nasze wyzwanie na blogu The Twinery - "You're Sew Fine", a polega ono na wykorzystaniu cudnych sznureczków Twinery do stworzenia czegoś związanego z... szyciem :) 
Gorąco zachęcam, mimo, że to ostatni dzień wyzwania - bierzcie sznureczki w łapki, stwórzcie coś pięknego i koniecznie weźcie udział w wyzwaniu - jest szansa, że zdążycie i jest szansa, że wygracie fantastyczną nagrodę! Szczegóły wyzwania i miejsce na podpięcie Waszych prac - na BLOGU THE TWINERY



A oto mój tag - niespodzianka, dla kogoś, kto lubi szyć :) Postanowiłam wykorzystać motywy związane z szyciem: drewnianą szpulkę na nici, cudne metalowe mini nożyczki, które przejechały ze mną pół świata aby ostatecznie skończyć na tym tagu, szpilki oraz serduszko z tektury ze ściegami. Serce potraktowałam białą farbą akrylową, wybiłam w nim dziurki za pomocą dziurkacza - kombinerki aby móc przewlec jednokolorowy sznureczek w kolorze Honeydew, który imituje tu ścieg. Efekt bardzo mi się spodobał - mięsisty sznurek dodał tu sporo fajnej tekstury. Na szpulkę nawinęłam Honeydew i jeszcze dwa inne kolory sznureczków: również jednokolorowy Solid Blossom i dwukolorowy Cappuccino, których mniejsze odcinki przywiązałam tu i tam. Oto efekt końcowy:

  





Pozdrawiam ciepło i życzę Wam wspaniałego weekendu!

9 komentarze :

Scrap Man pisze...

Wspaniała praca. Tyle drobnych szczegółów, które dodają jej blasku.
Pozdrawiam

Ульяна и Полина pisze...

Супер!!!

magda pisze...

Fantastyczne!!

amyprior.com pisze...

So beautiful Karola what an amazing gift for your sewing loving friend

Po prostu Asia pisze...

WOW! Cudowny :)

Oliwiaen pisze...

Przepiękny tag tematyczny, jak zwykle oryginalne użycie sznureczków :) Cudnie :)

Ola (Ikemo) pisze...

Śliczna praca!!! Napatrzec sie nie moge!

pattyo pisze...

Love your beautiful tag!

Марьяна Волкова pisze...

Love this style! Very cute!

LinkWithin

.