poniedziałek, 16 września 2013

ProzART - Czempiń 2013

Witajcie Kochani, po miesięcznej przerwie :) Strasznie dużo czasu upłynęło od mojego ostatniego posta, ale przez ostatni miesiąc tak wiele się u mnie działo, że dopiero teraz powolutku odkopuję się, odgruzowuję i docieram do mojego bloga. Ponieważ mam mnóstwo do pokazania, opisania i pochwalenia się (a co!), postaram się w ciągu najbliższych dni systematycznie nadrabiać blogowe zaległości. 

Zacznę od absolutnie fantastycznej imprezy, w której miałam ogromną przyjemność i niemały zaszczyt wziąć udział. Przedłużony, twórczy weekend w Czempiniu pod szyldem ProzART-u odbyl się prawie miesiąc temu, a ja mam wciąż w serduchu mnóstwo pozytywnych emocji z nim związanych.

ProzART

Niestety nie mogłam dotrzeć w pierwszy dzień ProzART-u a i ostatni również musiałam skrócić, ale wszystko to, co działo się pośrodku... wciąż dość trudno opisać :)
Spotkałam całe mnóstwo fantastycznych kobiet, począwszy od niesamowitych Organizatorek, poprzez znajome wspaniałe twórcze osóbki aż po zupełnie nowe, wspaniałe znajomości - te polskie i te zagraniczne ;). Spędziłam mnóstwo czasu w przecudnych okolicznościach przyrody, co przy moim trybie życia zdarza się niezwykle rzadko :))) - udało mi się zarówno twórczo jak i tak zwyczajnie - leniuchowo zrelaksować i odetchnąć i naładować akumulatory - było po prostu wspaniale! 


Ewa - Cynka - pomysłodawczyni imprezy (fantastyczna osoba, ale to już wiecie) zaprosiła mnie do poprowadzenia warsztatów z layoutem w tle (za co pięknie dziękuję!), takich zupełnie zwyczajnych, karolowych, pełnych wartw, kwiatków i słodkości :) Oprócz moich warsztatów odbyły się również zajęcia z mistrzyniami: Finn oraz Czekoczyną. Moje warsztaty odbiegały zarówno tematyką jak i stylistyką od pozostałych (każde z nich miały być zupełnie inne), dzięki czemu wiele uczestniczek miało okazję spróbować czegoś innego, nowego, czegoś z czym na codzień nie mają do czynienia. Dla mnie były to pierwsze warsztaty w międzynarodowym gronie - bardzo stresujące! Dzięki Elizie - mogłam stresować się troszkę mniej - dziękuję za pomoc! :) A oto garść fotek autorstwa niesamowitej Guriany:










A OTO FANTASTYCZNE EFEKTY KOŃCOWE:






Pięknie dziękuję markom: Piątek 13, DP Craft, Scrap&Art i Montażownia za pomoc w organizacji materiałów na warsztaty, za sponsoring i wsparcie - dzięki Wam nasze zajęcia były nie tylko słodkie, różowe, pełne kwiatów i przepięknych dodatków ale i cudownie 3D na aż 5 mm wysokości ;) 
Dziękuję ogromnie wszystkim fantastycznym, niezwykle cierpliwym uczestniczkom warsztatów - Wasze interpretacje layoutu - kobiecego, delikatnego i pełnego zakamarków były niesamowicie inspirujące! 

Poza warsztatami były pogaduchy, śmiechy, relaks, ognisko, Pan Henryk, granie na rogu, gry i zabawy grupowe, ciekawe okazy zwierząt, pyszne jedzonko i całe mnóstwo innych cudownych atrakcji! 

Bardzo bardzo dziękuję wszystkim cudownym kobietkom, z którymi miałam naprawdę wielką przyjemność spotkać się i spędzić wspaniały czas podczas ProzART-u, szczególnie dziękuję tym, dzięki którym to fantastyczne wydarzenie się odbyło - Wasza ciężka praca i kreatywne pomysły sprawiły, że to był naprawdę niezapomniany czas! 


Dziękuję za odwiedziny i zapraszam niebawem na kolejną relację z innych sierpniowych warsztatów! :) 

7 komentarze :

Marlene pisze...

To był niezwykły czas. Karola jeszcze raz dziękuję za wspaniałe spotkanie:) Miło było Cię poznać.Do zobaczenia:)

cynka pisze...

I ja DZIĘKUJĘ!!!!!!!!!!!!!!!

Tanya Batrak pisze...

The last photo is super cute :)

Bellaidea pisze...

Hej, brakowało mi Ciebie:)

Eliza DrugaSzesnaście pisze...

to naprawdę był niezwykły czas i niech nam tego naładowania starczy jak najdłużej!

i nadal twierdzę, że w ogóle moja pomoc nie była potrzebna. :)

Belladonna pisze...

Och tak, było cudnie!

Марьяна Волкова pisze...

Hah! Nice ears!! You're so cute!)))))

LinkWithin

.