wtorek, 24 września 2013

Nietypowo z Pink Paislee!

Witajcie Kochani! Odgruzowanie powakacyjne trwa, nawał pracy również, jesień idzie (a właściwie już przyszła), a ja przy okazji czasem coś tnę i kleję :) 
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać layout, jaki stworzyłam bazując na mapce fantastycznej Valerie Salmon. Koniecznie zajrzyjcie na blog Pink Paislee - sporo rewelacyjnych inspiracji i interpretacji tej oto super mapki:


A oto moja skromna interpretacja - dość nietypowa dla mnie, zarówno kolorystycznie jak i w kwestii wykorzystania i rozmieszczenia ozdób :) Fajnie jest czasem zrobić coś innego, wyjść poza bezpieczną strefę i zaskoczyć siebie czymś nowym :) 3 świetne (nieskromnie, wiem) zdjęcia Róży w oprawie z ramek z kolekcji Portfolio, ozdobione papierami z tejże linii oraz dodatkami ze słodkiej, walentynkowej Secret Crush, rub-onsami She Art i elementami z bardzo, bardzo uniwersalnej Artisan :) Z takiego produktowego misz-maszu wyszedł dość stonowany layout, zupełnie bez kwiatów, za to z nutą różowego ombre na tekturowych strzałkach :) , zresztą - zobaczcie sami :)




Pozdrawiam ciepło i dziękuję za odwiedziny!! 

3 komentarze :

AgnieszkaBe pisze...

Karola to jest cudne!!!!

Gonek pisze...

Jak zwykle cudne. Podoba mi się,że nie dosłownie interpretujesz mapki. Miło zobaczyć Twoje wariacje na temat mapek. Proszę o jeszcze.

pattyo pisze...

This is beautiful, Karola! Love the pink highlights.

LinkWithin

.