poniedziałek, 30 września 2013

Glitz Design Giant Rhinestones

Witajcie Kochani! Pięknie dziękuję za odwiedziny i komentarze pod poprzednimi postami, niesamowicie mi miło! Dziś mam do pokazania nowy, bardzo kolorowy i (chyba) zabawny layout. Warto mieć trochę dystansu do siebie, prawda? ;) 
W tym tygodniu na blogu Glitz Design inspirujemy wykorzystaniem Giant Rhinestones, czyli wielkich, samoprzylepnych kaboszonów. Bardzo je lubię, są świetną ozdobą nie tylko "dziewczyńskich" scrapów, ale i takich trochę zwariowanych jak ten mój dzisiejszy. Stworzyłam go wykorzystując kolekcję Finnley - moją ulubioną z ostatniego wydania. Ktoż oparłby się tym soczystym kolorom i fantastycznym kamyczkom? Ja nie! Zdjęcie zostało zrobione na ProzARTcie w Czempiniu, w sierpniu br, pstryknęła je Lotta, a śmieszne uszy pożyczyła Tores, za co obu serdecznie dziękuję! :) 

BlogTopper









Glitz Design Finnley 12 x 12 papers: Neon, Floral
Glitz Design Finnley 6 x 6 Paper Pad
Glitz Design Finnley Giant Rhinestones
Glitz Design Finnley Stickers – Titles & Accents
Glitz Design Finnley Whatnots
Glitz Design Finnley Bits & Pcs
Glitz Design Finnley Stamp Tin
Glitz Design Wild & Free  Giant Rhinestones

4 komentarze :

Karolina Czajkowska pisze...

Mocno zwariowany scrap :D co się na niego spojrzy, można odkrywać go na nowo. Bardzo mi się podoba!

Bea pisze...

Karola, LO super, ale powiem szczerze,że BYŁAM PEWNA, że na fotce jest ktoś inny :) hahah SORKI :)

Anna Baldwin pisze...

Karola, LO jest swietne! Kolory i ta calosc jest rewelacyjna :)

Марьяна Волкова pisze...

Wow! Very expressive...

LinkWithin

.