czwartek, 15 sierpnia 2013

Ślubne inspiracje z Pink Paislee!

Witajcie Kochani! Pomiędzy pakowaniem się, zbieraniem myśli i przeróżnych przydatnych przydasiów i porad, tuż przed fantastycznym warsztatowym i nie tylko weekendem w Czempiniu na ProzARTcie, tuż przed wylotem na drugi koniec świata, aby prowadzić kolejne warsztaty (Scrapfest w Nowej Zelandii, ha!)... tuż przed momentem kiedy moje emocje i adrenalina sięgną zenitu... chwila wyciszenia i kolejne prace z warsztatu.

W tym tygodniu na blogu Pink Paislee inspirujemy... za pomocą inspiracji :) Chciałyśmy pokazać to, co nas ostatnio inspiruje oraz projekty, jakie na podstawie tej inspiracji powstały. Mnie bardzo mocno ostatnio inspirują przeróżne zdjęcia dekoracji i opraw ślubnych przyjęć. Myślę, że nie jestem w tym odosobniona :)) To ogromne źródło inspiracji, począwszy od przepięknych kombinacji kolorów, poprzez eleganckie i ponadczasowe motywy, aż po cudowne detale, które można w pewnym sensie dość łatwo przełożyć na nasze kartki czy scrapy. 
W "ulubionych" miałam od jakiegoś czasu zdjęcie turkusowo - złotej oprawy stołu:



Inspirując się tym zdjęciem, stworzyłam parę ślubnych kartek. Chciałam aby były klasyczne, eleganckie a jednocześnie aby miały jakiś nowoczesny detal (zygzaki). Wykorzystałam dwie kolekcje Pink Paislee - piękną, metaliczną Luxe (w wersji Gold) oraz "bezbarwną" Artisan (doskonałą do kolorowania). Więcej o kartkach możecie przeczytać na blogu Pink Paislee, a ja zostawiam zdjęcia:





Pozdrawiam bardzo serdecznie i pięknie dziekuję za wszystkie komentarze! 
Jeszcze tu wrócę, zanim zaginę na 2 tygodnie :) Ściskam!

10 komentarze :

artiza pisze...

Przepiękne połączenie kolorów:) Cudna kartka:)

pattyo pisze...

Love these elegant and beautiful cards.

Niebiesko_Oka pisze...

Śliczne kartki :).

Jenny Watson pisze...

There is no doubt that these scraps are looking mind blowing thanks for the sharing and just keep up the good work.

Beautiful Villas Italy

dekobzdety pisze...

Wspaniale udało Ci się przenieść ujrzane inspirację na kartki...

Lisa Young pisze...

Gorgeous designs!!! Love your work!!

Belladonna pisze...

Dziękuję za Prozartowe kursowanie i pozdrawiam :)

Nina John pisze...

Maybe you’ve talked about incorporating several video lessons to your posts to maintain the readers extra amused? I merely learn all over the country document and it appeared to be good thanks with the share
Best Cccam Server | Cardsharing Server | Best cardsharing

soroka158 pisze...

Какие вы молодцы, очень красивые странички!

Wiebine pisze...

Wauw, a great card you've made !

LinkWithin

.