piątek, 9 sierpnia 2013

Mini Album - wreszcie!

Witajcie Kochani! 
Dziś nie będzie Blog Hopa ani wyzwania, będzie za to coś, nad czym pracowałam dość długo, a to wyłącznie dlatego, że to skromny projekt, nie obwarowany żadnymi terminami, ograniczeniami... Ot, coś stworzonego dla czystej przyjemności i specjalnie dla Róży :) Mini album - wreszcie! Po bardzo długiej przerwie wracam powoli (powoli to słowo kluczowe) do mini albumów, strasznie za nimi tęskniłam! A przecież jest to jedna z takich prac, które sprawiają mi najwięcej frajdy: aranżowanie każdej ze stron jest jak tworzenie mini layoutu :) 
Albumik, który chcę Wam dziś pokazać powstał na bazie papierowych torebek, ponieważ kiedy już bardzo mocno zatęskniłam za albumami, przypomniałam sobie kilka moich ulubionych, które stworzyłam w poprzednich latach i postanowiłam w pewnym sensie "powrócić do korzeni" :) Jeśli macie ochotę przypomnieć sobie inne moje albumy tworzone na bazie papierowych torebek - zapraszam np. TU TU. 

Tym razem miało być bardzo, ale to bardzo dziewczęco, słodko, różano. Miało pasować do świetnych zjęć, jakie udało nam się niedawno zrobić Róży. Łapiąc nieliczne wolne okruchy czasu, wycinałam róże z jednego z pięknych papierów Crate Paper, z kolekcji Pretty Party, stemplowałam motyle na papierze akwarelowym i kolorowałam je ecolinami. A kiedy w moje ręce wpadła kolekcja Simple Stories - Vintage Bliss... cóż... wiedziałam, że album wreszcie nabierze kształtu :) Oto efekt - zapraszam:











Dziękuję bardzo za odwiedziny i komentarze, pozdrawiam ciepło i życzę Wam wspaniałego, spokojnego weekendu! 

23 komentarze :

magda pisze...

Bardzo romantyczna odsłona pięknej Różyczki :) I wiesz co jeszcze? Miłość, najprawdziwsza :)

Matilde pisze...

Cudowny! Jaka ta Twoja córcia już duża! :))

nowalinka pisze...

Album piękny, bardzo romantyczny i czaruje oczy, ale sama Róża to największa ozdoba tego albumu :)

Madzik pisze...

Wyszło pięknie. Różyczka będzie mieć cudne pamiątki w przyszłości.

le petit piaf pisze...

Cudowny - delikatny, dziewczęcy i przepełniony miłością. Twoja córcia to szczęściara, bo tyle prześlicznych pamiątek zabierze w dorosłe życie :-) Pozdrawiam!

Beata oln pisze...

Twoja córka na oczach wiernych obserwatorek bloga wyrosła już na pannę Różę, równie słodką i romantyczną ale już nie dziecinną. Ilość pięknie oprawionych zdjęć jest powalającą, bo o jakości to nawet nie wypada u Ciebie wspominać. Wszystko jest arcy- i super-... Cieszę się, że mogłam kiedyś uczestniczyć w Twoich warsztatach właśnie nt albumów na bazie torebek.

Ewik pisze...

naprawdę fantastyczny album, tyle serca włożonego, widać to po dodatkach i śliczne zdjęcia Twojej córci:)

Shirohana pisze...

Pięknie wyszedł:)

Mmorelia61-Kasia pisze...

Fantastyczny album a Róża jest jego prawdziwą ozdobą
Pozdrawiam

Creative No 40 pisze...

Absolutely beautiful, like the colors and layout. Have a great weekend. I'm your new follower

Bea pisze...

cudny!!!!

a.le kartka pisze...

Fantastyczny album, piękna pamiątka kilku chwil zatrzymanych na zdjęciach.

a.le kartka pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Karmeleiro pisze...

Wreszcie coś dla siebie zrobiłaś - super! Album śliczny w każdym calu a Róża już duuuża panna!

Ola (Ikemo) pisze...

Sliczny album!! Po prostu sliczny!

pattyo pisze...

What a beautiful keepsake!

wiesław Mierzejewski pisze...

Superowe.Miłego dnia

jordanbev5 pisze...

Gorgeous! I pinned it!

jordanbev5 pisze...

Gorgeous! I pinned it!

vairatka pisze...

Ależ on jest piękny!!! A Róża już pannica :) Śliczna :)

Nadya Tana Lifa pisze...

потрясающая работа!

scrappymo! pisze...

Gorgeous! I love all the layers and fussy cut flowers and birds!

Czarownica pisze...

Niezmiennie jestem zachwycona Twoimi dziełami, jesteś moim guru! :)

LinkWithin

.