poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Inspired by Pinterest - The Twinery Challenge

Witajcie Kochani! Tym razem zamiast Blog Hopa będzie wyzwanie, a właściwie zaproszenie na wyzwanie. Dziś wystartowało nasze nowe tematyczne wyzwanie na blogu The Twinery i tak się złożyło, że miałam przyjemność zainaugurować je moją skromną pracą. :) Wyzwanie polega na wybraniu z serwisu Pinterest źródła inspiracji i stworzeniu na jej podstawie własnego projektu. 

Moja inspiracja z Pinteresta być może wygląda niepozornie, ale jak to zwykle bywa - to, co niepozorne często ma w sobie wielką moc :) Tak jak to zdjęcie owijanej włóczką literki z paper mache. 


Żródło/Source: Pinterest

Już dawno chciałam ozdobić literkę "R", która leżała jakiś czas w mojej pracowni i nabierała mocy, niekoniecznie wielkiej. :) Kiedy zobaczyłam to zdjęcie, natychmiast wiedziałam co zrobię z moją literką :) Postanowiłam podobnie owinąć ją ozdobnie, ale za pomocą naszych cudnych sznureczków Twinery. Wykorzystałam 4 kolory i 2 rodzaje sznurków - jednokolorowe oraz różowy z błyszczącą nitką:

 
 

A oto efekt końcowy - "R" jak Róża, z jednym z jej całkiem świeżych zdjęć i mnóstwem kolorowych, dziewczyńskich dodatków, warstw, detali... słodkości :) 







Gorąco zachęcam Was do udziału w wyzwaniu "Inspired by Pinterest", na blogu The Twinery znajdziecie wszystkie szczegóły dotyczące wyzwania!

Dla ułatwienia ważna informacja - cudne sznureczki The Twinery można znaleźć w sklepie SCRAPKI.PL - trudno się nie skusić, prawda? :) A jeśli ktoś już jest w posiadaniu albo rozważa zakup - wystarczy użyć sznureczków w pracy inspirowanej zdjęciem z Pinterest i zgłosić pracę na wyzwanie The Twinery :) Zapraszam!

Dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze i życzę Wam wspaniałego tygodnia! 

6 komentarze :

Jeanne J pisze...

This is so fun and colorful! The twine really adds some texture and looks fabulous here!

Marta - scrapki.pl pisze...

Absolutnie cudowna praca! Firma The Twinery ma wielkie szczęście mając taką ambasadorkę :)

Boei pisze...

Zachwyciłaś mnie swoją pracą- ale tu się dzieje!:)
A poza tym świetne wyzwanie, chyba się skuszę:)

Sheila H pisze...

Fabulous altered art!

Misty Morgan pisze...

Amazing creation! I Love love all the colors and twines. You are a very talented lady! Thanks for sharing your beautiful creation.

pattyo pisze...

Fantastic!

LinkWithin

.