piątek, 5 lipca 2013

Red, White and Blue & Pink Paislee

Witajcie weekendowo! Dziś mam do pokazania pracę stworzoną do mojego kolejnego posta na blog Pink Paislee. W tym tygodniu nasz Design Team inspirował różnymi projektami z wykorzystaniem kolorów: czerwonego, białego i niebieskiego. Wszystkie prace można obejrzeć na blogu Pink Paislee - serdecznie zapraszam! Mnie to zestawienie kolorów kojarzy się jednoznacznie, a mianowicie z wczorajszym świętem niepodległości w USA. Niemniej jest to bardzo uniwersalne połączenie i zamierzałam to udowodnić tworząc pracę dziewczyńską, z jednym z najświeższych zdjęć Róży.

Wykorzystałam tutaj ubiegłoroczną kolekcję Declaration, w połączeniu z kolorową, artystyczną kolekcją She Art oraz akcentami z walentynkowej linii Secret Crush oraz idealnej do kolorowania kolekcji Artisan. Ponieważ papiery, które wybrałam mają dość duże i zdecydowane wzory, postanowiłam wprowadzić biel, pomiędzy warstwy, aby zbalansować trochę tę czerwono-niebieską paletę i podkreślić zdjęcie. Moją bielą jest tu głównie gesso, którego warstwę położyłam oddzielając warstwy kolorowych papierów. Oto co z tego wynikło:






A teraz - gorąco zachęcam Was do szybkiego biegu do sklepiku z digitalowymi materiałami Pink Paislee, gdzie jeszcze do jutra można pobrać zarówno papiery jak i dodatki z kolekcji Pink Paislee - Declaration - spieszcie się!!! 

pp-declaration-papers pp-declaration-elements

Pozdrawiam ciepło i życzę Wam wspaniałego weekendu! Szczególnie pozdrawiam koleżanki i kolegów bawiących w ten weekend we Wrocławiu na III DLWC, mimo szczerych chęci - i tym razem musiałam odpuścić :( Za to będę miała trochę nowych prac do pokazania, tu na blogu - zapraszam :) 

7 komentarze :

Romy pisze...

Absolutely fabulous lay-out! I love your layering and all the pretty details.

a.stor pisze...

cuuuuudownie tu u Ciebie...

pattyo pisze...

Pretty layout!

Frank Delaney pisze...

Really great layout and superb post.
Commercial Real Estate Software

Mell Pell pisze...

Cool work with layers!

And the colors are really very good for girl's LO )))

John Rose pisze...

What nice post.Thanks for sharing.:)
Kerala Tour Packages

Jose Morgan pisze...

Gergous layout,Great work nice with layers.
Flowers Delivery Mumbai

LinkWithin

.