piątek, 12 lipca 2013

Kartka urodzinowa, bardzo pastelowa.

Cześć Kochani! Wygląda na to, że przed nami kolejny, piękny, letni weekend - czy będzie twórczy? Życzyłabym zarówno sobie jak i Wam!
Tymczasem mam do pokazania kartkę, wykonaną "na zlecenie", więc coś niecodziennego :) Jak zapewne wiecie - od dawna nie przyjmuję żadnych zleceń na tego typu prace, ale od czasu do czasu robię wyjątek, tak jak w tym przypadku. Jest to kartka na 30 urodziny pewnej Uli. :) Bardzo przestrzenna, warstwowa... nie ma o czym opowiadać - po prostu taka jak lubię, więc nic dziwnego, że zrobiłam ją z wielką przyjemnością.

Wykorzystałam tutaj papiery Glitz Design i Carta Bella, papierowe kwiaty Prima i cudne, łososiowe kwiatki z żywicy i białe perełki DP Craft, wykrojniki Memorybox, dziurkacz brzegowy DP Craftkostki 3D z Montażowni - moja nowa przestrzenna miłość o grubości 5 mm. :)






Pozdrawiam ciepło, dziękuję za odwiedziny i życzę Wam wspaniałego weekendu!

8 komentarze :

a.le kartka pisze...

Przepiękna kartka, kwiaty wspaniałe. Kostki 5mm?? Ja przy 3mm drżę, że za wysoko :)))
Pozdrawiam

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Prześliczna kartka:)

Srebrnolistka pisze...

Jest cudowna :)

pattyo pisze...

Absolutely gorgeous!

Lizzy Hill pisze...

Gorgeous! LOOOOVE those flowers & the die cuts behind...such pretty, soft colours:):):)

aniaartstor pisze...

pięknie tworzysz....

magda pisze...

Romantycznie, a każdy z dodatków - zjawił się tu specjalnie po to, żeby kusić i nęcić. Ja się czuję pokuszona :)
P.S. 5mm? Robi wrażenie, nareszcie koniec z podwójnym 3mm :)

scrap by Dri pisze...

Jak piękna ta karta, bardzo wesoła. Kocham kwiaty i perły pozostawia romantyczny!

LinkWithin

.