niedziela, 7 lipca 2013

Gorzów, nasza przystań - Glitz Design

Witajcie Kochani! Dziś przynoszę ze sobą jedną z ostatnich prac stworzonych dla Glitz Design a jednocześnie scrap niecodzienny, bo opowiadający o mieście, w którym się wychowałam, dorastałam i do którego wróciłam po latach szukania swego miejsca na ziemi :) Tematem przewodnim inspiracji na blogu Glitz Design w tym tygodniu był patriotyzm, dom, rodzinne strony... 

BlogTopper

Do stworzenia tego scrapa wykorzystałam zdjęcie Róży zrobione ostatniej jesieni - jest takie fajne miejsce, gdzie częściowo można podziwiać panoramę Gorzowa i na tym zdjęciu, przypadkowo udało się to uchwycić. Do oprawienia zdjęcia wykorzystałam różne kolekcje Glitz Design: Sunshine in my soul, Yours Truly, Love You Madly i Hello Friend. Chciałam, aby był kolorowy, pełen warstw i tekstur, tak jak kolorowy i różnorodny jest Gorzów :)





Glitz Design “Sunshine in my soul” 12 x 12 papers:Floral, Stripe
Glitz Design “Sunshine in my soul” Alpha/Word Stickers
Glitz Design “Sunshine in my soul” Title Sticker Sheet
Glitz Design “Love You Madly” 8 x 8 paper pad
Glitz Design “Yours Truly” 12 x 12 paper: Floral
Glitz Design “Hello Friend” Layered Stickers
Glitz Design “Hello Friend” Glitzers

Pozdrawiam ciepło i dziękuję za odwiedziny i komentarze!

5 komentarze :

Młoda Kobieta pisze...

Piękny scrap! Uwielbiam te Twoje warstwy, smaczki, szczególiki, pomieszanie z poplątanie, które daje taką spójną całość :) Znaleźć swoje miejsce na Ziemi - to bardzo ważne. Chociaż myślę, że w każdym mieście odnaleźć można coś, co pokochamy :)

pattyo pisze...

Awesome layout!

Frank Delaney pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
*Jennyfer Leung* pisze...

Beautiful layout!! Love it!

Frank Delaney pisze...

beautiful and great work.
Commercial Real Estate Software

LinkWithin

.