środa, 19 czerwca 2013

Na tablicy z Glitz Design!

Witajcie w mega upalny wieczór! Jeśli gdziekolwiek teraz zbliża się burza - bardzo zazdroszczę!
W upale najlepiej tworzyć powoli, a później dzielić się tym, co się udało wydziergać :)
Dziś przynoszę ze sobą kartkę, którą stworzyłam w ramach naszego inspirującego tygodnia na blogu Glitz Design. Tym razem staramy się zainspirować wykorzystując papier przypominający czarną tablicę, po której można rysować kredą :)

ChalkboardBlogTopper

Moja kartka, jak zwykle bardzo warstwowa i przestrzenna, tym razem zyskała ramkę handmade, stworzoną z tektury falistej, pomalowanej różową farbką akrylową. wewnątrz ramy postanowiłam umieścić fragment  papieru "chalkboard" z nadrukowanym już napisem. Natomiast inny kawałek tegoż papieru wykorzystałam do stworzenia małej, okrągłej ozdoby. Na czarny papier nastemplowałam za pomocą tej samej farbki okrągły wzorek z napisem z kolekcji Uncharted Waters. A tak prezentuje się efekt końcowy :)




Glitz Design “Uncharted Waters” 8 x 8 paper pad
Glitz Design “Uncharted Waters” 6 x 6 paper pad
Glitz Design “Uncharted Waters” Rubber Stamps
Glitz Design “Hello Friend” Polka 12 x 12 paper


Pozdrawiam ciepło i pięknie dziękuję za odwiedziny! 

2 komentarze :

Arine pisze...

Imponujący efekt!
PS nie wiem jak to się stało, że dopiero teraz dodaję Twojego bloga do ulubionych, przecież znam Twoje świetne prace z SP!...Znajomi wiedzą żem zakręcona i roztrzepana;)
Zwiedzam dalej bloga:)

Sol pisze...

Bardzo ładna praca. Zachwyciłam się!!!

LinkWithin

.