wtorek, 25 czerwca 2013

Mój pierwszy raz... :)) Kolorowanie stempli :)

Kochani... na każdego przyjdzie pora :) jak to się mawia czasami...
I na mnie przyszła, choć się lata wzbraniałam, odwracałam, może nie plecami ale na pewno bokiem, byłam przekonana, że nie umiem, nie dla mnie to itd... :)
Od dawna podziwiałam uzdolnione koleżanki i kolegów, którzy osiągnęli mistrzostwo w kolorowaniu stempli i od kiedy pierwszy raz zobaczyłam tą technikę... wiedziałam, że to nie dla mnie... Kojarzyła mi się ze stemplowanymi i kolorowanymi dziewuszkami, dla których nie potrafiłam znaleźć zastosowania w moich pracach. Podziwiałam, tak, jak podziwiam prace w stylu grunge czy C&S - fantastyczne, ale dla mnie "czarna magia"! Do czasu...

Na warszawskim zlocie cudowna i przezdolna Maja prowadziła pokaz i make& take z kolorowania stempli a nie mniej cudowna i przezdolna Renia skwapliwie korzystała :) Ja zerknęłam w locie raz i drugi, nie mając śmiałości spróbować :) Dopiero po sporym kopniaku Reni i wspólnych próbach po zlocie... zrobiłam moje pierwsze kolorowanki :) I wiecie co? Spodobało mi się :) Całe story brzmi jak wyjęte z "Urzekła mnie twoja historia", ale... nie śmiejcie się... dla mnie to niebywały krok w kierunku czegoś nieznanego :)) Tzw. przełamanie się :)

Dziś chciałabym Wam pokazać dwie kartki, w których główną ozdobą są właśnie kolorowane stemple - jeszcze nieporadnie, jeszcze próbuję coś pokombinować (np. używając różnych rodzajów tuszów lub ecoliny) ale pomyślałam, że podzielę się z Wami tymi próbami. Oto dwie karteczki z panienką z rodziny Gorjuss, ze specjalną dedykacją dla Mai i Reni :) Karteczki wykonane są w całości z produktów z oferty DP Craft






I na koniec jeszcze się przyznam, że te cudne piórka SODAlicious w scrapie, który pokazywałam Wam niedawno też pokolorowałam (ecoliną), a co! 




Kartka 1:
Kartka 2:

17 komentarze :

Ульяна и Полина pisze...

Очень красиво!!!

AgnieszkaBe pisze...

Jak zwykle kochana zbyt krytycznie do siebie podchodzisz!!!!!

Joanna pisze...

Super wyszło. Śliczne karteczki :)

tengel27 pisze...

Nie wzbraniaj się tak, bo pięknie Ci to wychodzi :) Czekam na więcej ;)

Bea pisze...

KArteczki śliczne! A kolorowanki - rozumiem - sięgam, ale aż tak mnie to MEGA nie kręci :) Ale czasem miło, bo niektóre stempelki są tak cudne, że ciężko się oprzeć :)

Peninia pisze...

Jak cudownie...zawsze wszystko pięknie Ci wychodzi! Cudo!
Pozdrawiam serdecznie i posyłam moc uścisków w ten słoneczny czas!
Peninia*
♥♥♥

Karmeleiro pisze...

Kochana, cudnie kolorowanie Ci wychodzi! Uwielbiam te panienki, ostatnio upolowałam 4 po okazyjnej cenie ze starszej kolekcji i czekają na swoją kolej :)

mamajudo pisze...

Kolorowania wyszły Ci przepięknie pastelowe i delikatne, tak lubię! Koloruj, kochana, dalej :)

pattyo pisze...

Your off to a fantastic start with coloring stamps, Karola! The cards look beautiful! I recently have started to teach myself how to color stamped images. It can be a bit intimidating at first!

Fascynacje Ju pisze...

Uwielbiam Gorjuss'ki ... jak dla mnie są absolutnie cudowne ...
Jestem pod olbrzymim wrażeniem ...
One nie wyglądają jakby były pierwszymi kolorowankami ...

Gratuluję ... jak dla mnie wyszły rewelacyjnie ...

Oliwiaen pisze...

Cudnie, cudnie!! Jestem dumna i blada, i pod ogromnym wrażeniem - nawet kolorowanie wychodzi Ci Karolowo!!!!

Ilona Konarczak pisze...

Twoje stemple są obłędne,pokolorowane po mistrzowsku!!!

chwilotrwaj pisze...

Hej, stemple są naprawde super.
Zapytam narazie teoretycznie, bo nijgdzie jeszcze nie znalazlam, czy podjęłabyś sie zrobienia paru takich stepmelów dla mnie. Jaki były koszt?
chwilotrwaaj.blogspot.com

kolorowanka pisze...

Witaj w moim świecie :-) Prawie oczom nie wierzyłam gdy zobaczyłam te kartki. Swietnie przemyciłaś swój styl w kolorowaniu. Tak sobie pomyślałam, że może teraz zabiorę się za wykonanie kwiecistego scrapa w ramach przełamywania się? ;-)

John Rose pisze...

Great work buddy,your first attemt is successfull..
Kerala Tour Packages

johan habit pisze...

Well done,Great work buddy :)
Mobile Trace Number

Czarownica pisze...

Uwielbiam tą dziewczynkę! Kupiłam taki stempelek i już parę razy bawiłam się nim i ozdabiałam kartki. Wyszło Ci genialnie :)

LinkWithin

.