niedziela, 23 czerwca 2013

Lift Summer Crafts - serdecznie zapraszam!

Witajcie Kochani! Spóźniona nieco dotarłam do domu i komputera (odwyk od kompa - bezcenne, polecam!) i mam dziś dla Was pierwsze z kilku wyzwań i zabaw, do których chciałabym Was gorąco zaprosić.
1 dnia lata wystartował świetny projekt stworzony przez kilka mega kreatywnych i wspaniałych kobietek. Projekt ten to Lift Summer Crafts a jego ideą jest zachęcenie wszystkich do podejmowania wyzwań przez całe lato! Wyzwania są "różno-craftowe", tym bardziej zachęcam i polecam tym, którzy w to lato mają ochotę spróbować czegoś nowego! Bardzo ciekawe jest to, że każde z wyzwań (Scrapbooking, Decoupage, ATC, Beading, Sutasz, Filcowanie, Mixed Media, Art Journal, Cardmaking) oparte będzie na mapce.

Lift Summer Crafts

Z wielką przyjemnością przygotowałam mapkę i przykładową pracę do pierwszego wyzwania - scrapbookingowego - gorąco zapraszam do zabawy! Wszystkie techniczne szczegóły znajdziecie na blogu LIFT SUMMER CRAFTS.

A oto przygotowana przeze mnie mapka i moja praca - mam nadzieję, że uda mi się Was troszkę zainspirować i zachęcić do zabawy :)






Zapraszam na jutrzejszy post - zbliża się Blog Hop z Glitz Design, a później znów zaproszę do podjęcia kolejnych fantastycznych wyzwań! 

Pozdrawiam ciepło i życzę wszystkim odrobinę deszczu i ochłody na nadchodzący nowy tydzień! Nie od dziś wiadomo, że deszczowa pogoda to scrapowa pogoda :)))

11 komentarze :

pattyo pisze...

Fantastic layout, Karola!

Madzik pisze...

Zainspirowałaś i to bardzo. Idę scrapować :)

Peninia pisze...

Jest piękny!!!
Pozdrawiam serdecznie i posyłam moc uścisków w ten słoneczny czas!
Peninia*
♥♥♥

Tusia Lech pisze...

Kochana - przepiękny scrap!! :*** Twoja mapka jest mega inspirująca!

Justyna pisze...

Na Twoich pracach tak dużo się dzieje, ale tak pięknie wszystko jest ze sobą skomponowane... Pozdrawiam :)

John Rose pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
johan habit pisze...

Very simple and nice post.
Mobile Trace Number

Siniata pisze...

Dear Karola, Your works are georgeous!!!!! I wish you to be full of inspiration!!!

Anna Zaprzelska pisze...

Karolu:*:*:* Mogę go pokazać na cytrynowym blogu?

Karola Witczak pisze...

Aniu - oczywiście, jak najbardziej!

John Rose pisze...

What a fantastic and great post you have shared.Thank you for sharing this informative post.
Kerala Tour Packages

LinkWithin

.