środa, 5 czerwca 2013

Kolorowe Peek-A-Boos od Glitz Design!

Witajcie Kochani! Wiosna płata nam figle - mamy czerwiec i powinno być już pięknie i gorąco, a w zamian - deszczowo i chłodno. Mam dziś dla Was antidotum na burą pogodę :) Niesamowicie kolorowy layout :)
W tym tygodniu na blogu Glitz Design inspirujemy wykorzystaniem Peek-A-Boos, czyli transparentnych dodatków z nadrukiem! 

Bardzo je lubię, ale nie była to miłość od pierwszego wejrzenia :) Musiałam nauczyć się jak wkomponować te szczególne dodatki w prace. Po jakimś czasie okazało się, że ja - uwielbiająca warstwowanie - po prostu zaczęłam wkomponowywać Peek-A-Boos w prace, jako kolejne warstwy, czasem bardzo ciekawie przenikające się. W pracy, którą chcę Wam dziś pokazać Peek-A-Boos stworzyły moje tło - duże, pięknie kolorowe dodatki + mega zabawne zdjęcie Róży - naprawdę niewiele trzeba, aby stworzyć coś radosnego i niesamowicie kolorowego. Tym bardziej jeśli użyjemy kolekcji Color Me Happy :) Zapraszam:







Glitz Design “Color Me Happy” 12 x 12 paper: Polka (b-side)
Glitz Design “Color Me Happy” Peek-a-boos
Glitz Design “Color Me Happy” Whatnots
Glitz Design “Color Me Happy” Title Stickers
Glitz Design “Uncharted Waters” 6 x 6 paper pad

Pozdrawiam ciepło i pięknie dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze!! 

4 komentarze :

Visell pisze...

Ale fajne te transparentności:)Są już dostępne w Polsce???

Rysa pisze...

Wow! ale energia pozytywna i ciepla

Lea L. pisze...

This layout is so fun & colorful, Karola! Love the cutie photo of your daughter!

Ульяна и Полина pisze...

Как весело!!! Как ярко!!! Как красиво!!!

LinkWithin

.