wtorek, 18 czerwca 2013

3 x foto z Pink Paislee!

Witajcie Kochani, po dłuższej przerwie! Przerwa wcale nie oznacza, że nic nie robię, wręcz przeciwnie, ostatnio wiele się u mnie działo: rzeczy dobre i złe, ale ostatecznie wszystko na plus :)
Na plus również liczę sobie kolejną pracę z więcej niż jednym zdjęciem, jak wiecie - nieczęsto zdarza mi się takowe tworzyć. Tym razem jednak była doskonała okazja, ponieważ w tym tygodniu na blogu Pink Paislee inspirujemy w ramach tematu "3 lub więcej zdjęć". Na więcej niż trzy nie pokusiłam się, za to mam do pokazania layout z 3 moimi zdjęciami - radośnie uchwycona Karola w obiektywie Pauliny Wośko

Do stworzenia scrapa wykorzystałam kilka różnych - starszych i nowszych kolekcji Pink Paislee. Papier bazowy z Hope Chest, który dodatkowo ozdobiłam cudną serwetkową maską z kolekcji She Art. Do tego elementy z kolekcji Cottage Farms (np. ramka na środkowe zdjęcie) oraz rub-onsy i elementy wycięte z papierów z ubiegłorocznej kolekcji Spring Jubilee. Wykorzystałam też kawałki papierów z metalicznej linii Luxe oraz tekturowy, ażurowy element - Placemat. 

  

Moim pomysłem na aranżację trzech zdjęć było stworzenie wielu, bardzo przestrzennych warstw, również ze zdjęć, które mimo, że ułożone w jednej linii, jednak nieznacznie na siebie zachodzą. Część elementów podkolorowałam tuszami i farbką akrylową aby dopasować całość do soczystej zieleni ze zdjęć. A oto efekt końcowy:






Pozdrawiam ciepło i życzę Wam wspaniałej reszty tygodnia! 

7 komentarze :

pattyo pisze...

Beautiful layout, Karola!

Lizzy Hill pisze...

LOOOOVE this....gorgeous cut outs & those chevrons at the top & bottom ...total YUMMY::):))))

Лилит pisze...

Как все красиво и объемно!! Очень нравится)))

Dorota_mk pisze...

przepiękny layout :)
Pozdrawiam słonecznie :)

Romy pisze...

I saw this at the Pink Paislee blog and fell in love with your lay-out immediately. it looks so gorgeous!

Ola (Ikemo) pisze...

Piekne LO! Uwielbiam Twoje projekty

Justyna pisze...

wspaniałe LO :) świetny klimat :)
Oglądanie Twoich prac to przyjemność sama w sobie ;)

LinkWithin

.