wtorek, 21 maja 2013

Pink Paislee - Photo Frames Week!

Witajcie Kochani! Dzisiejsza inspiracja, którą chciałabym się z Wami podzielić ujrzała już światło dzienne na blogu Pink Paislee parę godzin temu. W tym tygodniu nasz zespół inspiruje wykorzystaniem ramek do zdjęć z różnych kolekcji Pink Paislee - gorąco zachęcam do codziennego śledzenia wątków na firmowym blogu PP - moje koleżanki z DT przygotowały mnóstwo świetnych projektów! 
Ja podeszłam do tematu tradycyjnie i wykorzystałam ramki do zdjęć do... zdjęć :) Jednak, aby nie było to takie oczywiste i mało inspirujące - postanowiłam umieścić w standardowych ramkach całkiem małe i kompletnie niewymiarowe zdjęcia, które wywołałam po 2 w formacie 9 x 13 z przeznaczeniem do mini albumu. Album jednak dotąd nie powstał z braku czasu i weny, ale powstał layout z trzema zdjęciami w dziwnych rozmiarach :)


Jak widać - nawet kompletnie nie pasujące do ramek zdjęcia można ciekawie zaaranżować tworząc z nich kolejne warstwy na pracy. Górne i dolne zdjęcie wręcz wystają poza ramki, co mi wcale nie przeszkadza, bo taki był zamierzony efekt :) Wykorzystałam tutaj ramki do zdjęć z kolekcji Cottage Farms i połączyłam je z papierami i dodatkami z kolekcji Hope Chest oraz metalicznej Luxe - Copper. 


Oto kilka zbliżeń na detale i warstwy:





Pink Paislee - Hope Chest 12 x 12 paper: Documents, Treasures
Pink Paislee - Hope Chest - Label Stickers
Pink Paislee - Hope Chest - Butterfly Clips
Pink Paislee - Hope Chest - Burlap Butterflies
Pink Paislee - Cottage Farms 12 x 12 papers: Barel, Wheelbarrow
Pink Paislee - Cottage Farms - Photo Frames
Pink Paislee - Luxe - Chipboard Hearts
Pink Paislee - Luxe - Placemat: Circles
Pink Paislee - Prairie Hill - Chipboard Pops

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam ciepło!! 

5 komentarze :

Chimera pisze...

Kolejny raz zachwycasz, scrap jest przepiękny, można go podziwiać bez końca :)

pattyo pisze...

This is so pretty, Karola! I love how you used the three photos.

Frank Delaney pisze...

Very beautiful frame and nice post.
Apartment Software

Thomas Robert pisze...

You have some talent. nice work and photo.
Kerala Tour Packages

Pelenaspb (Elena K.) pisze...

Страничка как всегда прекрасная! Браво!!!

LinkWithin

.