środa, 15 maja 2013

May Flowers - nowe wyzwanie The Twinery!

Witajcie Kochani! Ostatnio sporo kartek w moim warsztacie i wcale nie widać końca! Dziś znów mam do pokazania karteczkę - tym razem stworzoną jako zachętę do podjęcia nowego, majowego wyzwania The Twinery! 


Wszystkie informacje dotyczące wyzwania znajdziecie TUTAJ - gorąco zachęcam do zabawy! :)

A oto moja praca na dziś - okrągła kartka, bardzo ukwiecona i z nietypowymi listkami. 
Wykorzystałam tutaj sznureczek w kolorze Honeydew (jeden z moich ulubionych odcieni), oklejając nim wycięte z brystolu liście. Bardzo proste wykonanie: wycięłam kilka listków z białego brystolu, posmarowałam je klejem z obu stron, następnie okleiłam sznurkiem tworząc równe rządki (przyklejałam sznureczek po obu stronach liści) i ... gotowe :) Oczywiście dodatkowo przywiązałam kawałek sznurka u góry kartki, przy wstążce. 

Image of Honeydew - Light Chartreuse Green & White Baker's Twine


Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam ciepło! :)

5 komentarze :

Ульяна и Полина pisze...

Прекрасно!!!

latarnia morska pisze...

Karolu, śledzę Twój blog przez RSS i muszę Ci napisać, że jesteś niesamowita z tymi sznurkami :))) Naprawdę to jest inspirujące co z nimi wyrabiasz :)

Ludeczka pisze...

Bardzo fajny pomysł z tym sznureczkiem. I kolorki świetne.

pattyo pisze...

The details on this card are so pretty! I love how you used the twine on the leaves--great idea!

Clare D. pisze...

Oh, this is so beautiful! Can you tell me what you used for the white lace doily portion of the card? Thanks so much! cjdempsey9 at msn dot com

LinkWithin

.