środa, 22 maja 2013

Glitz Design - zabawa z cekinami!

Cześć Kochani! Na dziś przygotowałam coś, co Was być może zadziwi :)) Kiedy zaczęłam ten projekt natychmiast przypomniał mi się pewien nieszczęsny artykuł w Wysokich Obcasach (o ile dobrze pamiętam), w którym niedobra Pani redaktor wykpiwała naszą scrapbookingową pasję, wytykając zabawy cekinami i innymi świecidełkami. Artykuł wywołał niemałe poruszenie, a ślad cekinów ciągnął się w żartach dość długo... 

Cekiny! Jakkolwiek może Wam się wydawać, że cekiny są passe (co jest akurat błędnym założeniem), mam nadzieję, że nie tylko ja, ale również moje koleżanki z Glitz Design DT przekonamy parę osób do wykorzystania cekinów i podobnych świecidełek w pracach scrapbookingowych czy kartkowych. A wszystko dlatego, że w tym tygodniu na blogu Glitz Design inspirujemy... cekinami :) Gorący trend tej wiosny! :)

BlogTopper-Sequins

Ja stworzyłam kartkę. Kiedy przeczytałam, że kolejnym tematem do zabawy będą cekiny - przypomniałam sobie o nieco zapomnianej formie, a mianowicie o shaker boxie. Fajnie mieniąca się, przestrzenna grzechotka może być ciekawą ozdobą nie tylko kartki, ale np. albumu a nawet scrapa :) Wykorzystałam tutaj papiery z kolekcji Uncharted Waters, taśmy washi z różnych kolekcji Glitz Desin oraz piękne, opalizujące, różowe cekiny DP Craft. Zapraszam:





Glitz Design “Uncharted Waters” – 6 x 6 Paper Pad
Glitz Design “Uncharted Waters” – Washi Tape – Happiness
Glitz Design “Hello Friend” – Title Stickers
Glitz Design “Hello Friend” – Washi Tape – Coral Chevron
Glitz Design “Cashmere Dame” – Washi Tape – Chevron
Sequins - DP Craft



Pozdrawiam ciepło i pięknie dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze! 

12 komentarze :

Ульяна и Полина pisze...

Волшебно!!!

Inka pisze...

prawie słychać jak grzechoczą :) śliczności !

Sol pisze...

Fajny pomysł! O nie, cekiny wcale nie są passe!!! :)

Lea L. pisze...

This card is fantastic, Karola!! The shaker box for the sequins was just a perfect touch!

pattyo pisze...

Wonderful card! Love that shaker box.

Pamela pisze...

Just popping in to say hi! Miss you. :) LOVE this card! Fantastic job!

lilka pisze...

Rewelacyjny efekt!

kolorowanka pisze...

uwielbiam ten post! A już prawie zapomniałam o pani redaktor ;-) Świetna inspiracja na shakerbox

Стокли pisze...

Beautiful!

Anika - Ania Czyżyk pisze...

Swietny pomysl na cekiny... o tak artykul zapadl w pamiec :D Pozdrawiam

Handmade By Doris pisze...

Świetna i bardzo pomysłowa kartka!

Sonia MonMien pisze...

J aime beaucoup. Tres joli

LinkWithin

.