czwartek, 16 maja 2013

Glitz Design - Woodgrain Week!

Witajcie Kochani! Po sporej porcji kartek - czas na layout! 
W tym tygodniu w gronie Glitz Design DT staramy się zainspirować wykorzystaniem motywów drzewnych, tzw. woodgrain. Glitz ma w swojej ofercie sporo produktów z tym motywem - od papierów, poprzez taśmę washi aż po kryształki - Giant Rhinestones - gorąco zachecam do spróbowania!

 BlogTopper-Woodgrain

Ja stworzyłam softowy scrap z trzema okrągłymi - dla odmiany - zdjęciami Róży. Postanowiłam stworzyć sporo warstw, połączyć różne formy i materiały, a wszystko to z porządnym efektem 3D. :) Wykorzystałam głównie kolekcję Color Me Happy, w której znajdziecie nie tylko całe arkusze z drzewnymi motywami, ale również bardzo fajne elementy do wycięcia z papierów, jak budzik czy napisy. Poniżej przykłady:


A oto moja dzisiejsza praca:




Glitz Design “Color Me Happy” 8 x 8 paper pad
Glitz Design “Color Me Happy” 12 x 12 papers: Woodgrain, Bits & Pieces
Glitz Design “Color Me Happy” Giant Rhinestones
Glitz Design “Color Me Happy” Giant Roller Doodle – Woodgrain
Glitz Design “Yours Truly” papers: Chevron, Ephemera (b-sides)



Pozdrawiam ciepło i pięknie dziękuję za odwiedziny!! 

7 komentarze :

Lea L. pisze...

This is SO pretty, Karola! I love all the amazing dimesion & beautiful layers!

Chimera pisze...

Ale cudo!! Doskonały ten scrap!

pattyo pisze...

Beautiful layout! Love the three photos and the banners. Rose is growing up so quickly!

Jenny G pisze...

Karola I love your work so much. I visit your blog regularly and every posting is just filled to the brim with the most gorgeous work possible. You are totally inspirational...

AgnieszkaBe pisze...

O tak...za tym tęskniłam!!!!!

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Cudowne jak zawsze!
pozdrawiam
MZ

MAPY pisze...

Très belle page, j'adore ces superpositions et les couleurs.
MAPY

LinkWithin

.