środa, 8 maja 2013

Dzień Mamy z The Twinery!

Kochani, sporo czasu minęło od mojego ostatniego posta, dlatego wpadam odkurzyć kąty i przynieść coś radośnie soczystego, wiosennego i miłosnego :)
Dzień Matki za wielką wodą wypada znacznie wcześniej niż w Polsce, zatem nadszedł właściwy czas, aby zacząć inspirować karteczkami na Dzień Mamy :)


Mother

Moja dzisiejsza kartka to jednocześnie pomysł na wykorzystanie jednego z najbardziej jaskrawych, soczystych i energetycznych kolorów sznureczka od The Twinery - Mandarin

Image of Mandarin - Orange & White Baker's Twine
Ta kartka jest trochę symboliczna. Sznurek przypomina o tym, że jesteśmy nierozerwalnie związani z naszymi Mamami. Sznurek na mojej kartce jest trochę splątany gdzieniegdzie, a w innym miejscu tworzy trzy równiutkie rządki - tak jak 3 pokolenia Mam w naszej rodzinie, bo przecież i Babcia i ja również będziemy świętowały Dzień Matki :) Jaskrawy pomarańcz sznureczka całkiem nieźle podkreślił zgaszoną zieleń tła i fajnie skomponował się z równie jaskrawą żółcią. Ostatecznie wyszła bardzo energetyczna, wiosenna kartka - mam nadzieję, że zachęcająca do zabawy z nieco jaskrawszymi kolorami :) 



Pozdrawiam ciepło i dziękuję za odwiedziny!! 



8 komentarze :

Ульяна и Полина pisze...

Открыточка, как и все Ваши работы, великолепна!!! Находимся под большим впечатлением от Вашего творчества!!! Очень рады знакомству!!!

dstandard pisze...

Gorgeous card! Beautifully done!

Malowany Imbryczek pisze...

przecudna! To jest własnie to! Moc kolorów :) Aż chce się żyć :) Czasem rzeba się odważyć na jaskrawo :)

Drycha pisze...

Widzę, że Cię wzięło ostatnio na embossing :D Fajnie, fajnie :)

Matilde pisze...

Śliczna!

Ilona Konarczak pisze...

Genialna karteczka! Sama kocham wykorzystywać w pracach kolorowe sznureczki, ale Twoje prace to mistrzostwo!!!

pattyo pisze...

Gorgeous card, Karola! Have a wonderful Mother's Day!

marciulaTOja pisze...

Cudowna :) Wszystkie prace są śliczne:)

LinkWithin

.