poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Wiosno, gdzie jesteś?? - Glitz Design

Witajcie Kochani, mam nadzieję, że okres świąteczny upływa Wam miło i spokojnie! 
Tak się składa, że dziś w udziale przypadł mi inspiracyjny post na blogu Glitz Design, a dodatkowo tak się składa, iż w tym tygodniu nasz Glitz Design DT ma za zadanie inspirować wiosennie. Nie pozostało mi więc nic innego jak patrząc na śnieżną aurę za oknem - stworzyć coś w rodzaju przywoływacza wiosennego. Udało mi się dwa takie cusie przygotować i mam wielką nadzieję, że kiedy postawię je na parapecie - śnieg natychmiast się roztopi :)) Zapraszam:



Jak widać na załączonym obrazku -  będą 2 projekty - dwa niewielkie alterowane domki. Pierwszy to domek z MDF - płaski, mało przestrzenny, za to ze sporą powierzchnią gotową do ozdabiania. Punktem wyjścia do stworzenia wiosennej aranżacji był budzik wycięty z jednego z papierów z kolekcji Color Me Happy. Pomyślałam, że to doskonały motyw, aby obudzić naszą zaspaną wiosnę :) Po wymyśleniu hasła przewodniego - reszta poszła już z płatka - warstwy, detale, motywy wycinane z papierów oraz elementy wycinane za pomocą wykrojników, elementy Whatnots, taśmy Washi itp. itd... Oto efekt końcowy:




Drugi z domków jest całkiem malutki, ma około 8,5 cm wysokości i powstał na bazie drewnianego domku. Skoro domek mały - niewiele było do ozdabiania, ale jednak nawet na tak małej powierzchni pokusiłam się o stworzenie paru malutkich, za to mocno odstających warstw i poutykałam trochę detalików tu i ówdzie. Tutaj rownież korzystałam z papierów, kamyczków i papierowej girlandy z kolekcji Color Me Happy - idealnej na wiosnę, mega kolorowej i radosnej. 





Glitz Design products used:

“Happy” altered house:
Glitz Design – Color Me Happy papers: Hearts, Chalkboard, Bits & Pieces
Glitz Design – Color Me Happy – Paper Garland
Glitz Design – Color Me Happy Giant Rhinestones
Glitz Design – Cashmere Dame – Washi Tape – Blue Polka
“Hello Spring, now is your time” altered house:
Glitz Design – Color Me Happy papers: Woodgrain, Bits & Pieces, Chalkboard
Glitz Design – Color Me Happy – Whatnots
Glitz Design – Color Me Happy – Giant Rhinestones
Glitz Design – Color Me Happy – Washi Tape – Rainbow Chevron
Glitz Design – Color Me Happy – Teeny Alphas – White
Other:



Pozdrawiam ciepło i życzę Wam wspaniałego, kreatywnego tygodnia!

12 komentarze :

Ewelina pisze...

Sliczne domki, bardzo mi sie podoba domek ''happy''. U mnie tez wiosennie - zapraszam na zawilece!

nowalinka pisze...

Przepiękne, podziwiam smaczki i detale :)
Takim kolorowym przywoływaczom żadna Wiosna się nie oprze :))

Magda Polakow pisze...

'Cusie' sa cudne i na pewno maja sile rozpuszczajaca ;) xxx

Christin aka Umenorskan pisze...

Your spring projects are absolutely divine. THanks for beeing such an inspiration.

pattyo pisze...

Your two little houses are adorable!

pattyo pisze...

Your two little houses are adorable!

pattyo pisze...

Your two little houses are adorable!

Asia pisze...

Pięknie i wiosennie :) ach jak chce się wiosny, przynajmniej wiem gdzie jej szukać ;)

Alina pisze...

Beautiful work! love how you embellished the bird houses!

IWA pisze...

Cudnie radosne i wiosenne!

Tusia Lech pisze...

U ciebie zawsze tak romantycznie i prześlicznie. :***

ladyjam pisze...

It is magnificent!!!

LinkWithin

.