środa, 10 kwietnia 2013

The Twinery - nowe kolory!

Witajcie Kochani! Mam nadzieję, że w tym tygodniu udaje Wam się dać upust wenie i tworzycie dużo i pięknie! :) U mnie - chwilowa twórcza przerwa, za to mam do pokazania prace, które powstały już jakiś czas temu. Dziś przynoszę ze sobą 2 projekty, w których wykorzystałam m.in. nowe kolory sznureczków bakers twine od Twinery :)

Na początek - mój ulubiony - turkusowy - Rainbow Teal Shimmer. :) Nie taki znów zwyczajny turkusowy sznureczek, bo ten konkretnie jest z domieszką błyszczącej nitki - pięknie, opalizująco i tęczowo błyszczącej :) Pomyślałam, że babeczka z paper mache, która już dość długo czekała na swoją kolej do ozdobienia oraz ten właśnie wyjątkowy sznureczek - stworzą fajną parę :) Babeczkę pokryłam pastą strukturalną, gesso oraz mini kuleczkami (microbeads), a sznureczek zrobił "lukier" :) 

Image of (Limited Edition) Rainbow Teal Shimmer - Rainbow Metallic & Caribbean Teal Baker's Twine




Drugą pracą na dziś jest kartka - chciałam aby była wiosenna w klimacie, mam nadzieję, że mi się udało :) Jedną z centralnych ozdób jest napis, a jako, że napis jest czarny - idealnym dodatkiem okazał się inny nowy sznureczek Twinery - Matte Black Shimmer. Zupełnie niezwykły - błyszczy ale nie opalizuje - to po prostu kremowy bawełniany sznurek skręcony z błyszczącym czarnym - bardzo uniwersalny i świetnie podkreślający urok innych dodatków, a sam w sobie również może być bardzo ciekawą ozdobą. 

Image of Matte Black Shimmer - Matte Black Shimmer & Natural Baker's Twine





Mam nadzieję, że choć trochę wiosną zapachniało ;) 
Pozdrawiam ciepło i życzę Wam wspaniałej reszty tygodnia! 

8 komentarze :

Ewik pisze...

przepiękne:)

Zojka72 pisze...

bardzo fajne sznureczki, ten turkusowy super!
a Twoje prace jak zwykle urocze ;)

Mamusia pisze...

wow, ile się tu dzieje :D

pattyo pisze...

You always make the most beautiful things, Karola! Love these!

Monika Wright | I Love It All pisze...

All of your projects are just so dynamic and lovely and layered and I could sit and look at them forever!

Feel harder pisze...

Pierwsze połaczenia kolorystyczne najbardziej mi odpowiadają :)

Keiel pisze...

Krásné něžné barvičky. Moc se mi líbí.

Анна Уля pisze...

Hello Karola, this is wonderfull work)))
And I have a quaction - can I use this work for lifting in our blog?
Thank you.
Anna

LinkWithin

.