piątek, 12 kwietnia 2013

The Color Room & The Twinery!

Witajcie piątkowo :) Wygląda na to, że mamy już weekend! Mam nadzieję, że uda Wam się spędzić go odpoczywając i relaksując się, np.  podczas cięcia i klejenia papierków :) 
Na weekend zostawiam do pooglądania 2 prace stworzone niedawno - tym razem będą to layouty - oczywiście z Różą w roli głównej :)

Na początek - kolejna praca w ramach inspiracji wykorzystujących najnowsze kolory sznureczków bakers twine od The Twinery. Tym razem stworzyłam layout, w którym użyłam pięknego, naturalnego sznureczka Solid Natural:
Ponieważ scrap miał być jasny, delikatny, z teksturą - pomyślałam, że ze sznureczka Solid Natural stworzę nieregularne wzorki, pętelki oraz przewiążę sznureczkiem guziki. Subtelny odcień ecru i całkowicie naturalny skład sznureczka sprawia, że jest on niesamowicie uniwersalny pod każdym względem i nadaje się do zdobienia każdego rodzaju pracy, w każdym stylu i kolorystyce. 






Kolej na drugą pracę :) Miałam niesamowicie długą przerwę w tworzeniu prac na bazie palet kolorystycznych The Color Room - brak czasu, nadmiar obowiązków... jednak "stara miłość nie rdzewieje" i wiedziałam, że nadejdzie moment kiedy będę mogła wrócić do zobowiązań związanych z TCR i znów z radością stworzyć coś inspirując się tymi fantastycznymi paletami. Najnowsza paleta The Color Room prezentuje się tak:

Picture

A oto moja praca - przyznaję, że kwiaty musiałam przekolorować, niełatwo było mi "zdobyć" niektóre kolory, sporo się naszukałam w szpargałach, ale ostatecznie udało się :) Gorąco zachęcam do tworzenia i zgłaszania prac na wyzwania TCR, szczegóły znajdziecie TUTAJ




Pozdrawiam ciepło i życzę Wam miłego weekendu! 

5 komentarze :

pattyo pisze...

Both layouts are gorgeous, Karola! I love how you looped the twine around on the first one.

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Cudne scrapy!!!
Formy, kolory, dodatki... mrrr... coś pięknego :))
:*

javediqbal pisze...

Title:
The Best High Returns on Best Investment
Content:
Welcome to Make Money Online with best investment in Hedge fund day trading with high returns on Daily Interest the world best revenue sharing program in which High withdraw is only $5 which is on daily basis.
For More Details click the link below:
Yield Investment Program, Best Hyip, Best Investment, Hyip Monitor, Forex Fund, Daily Profit, Monthly Interest, Monthly Profit, Earn Money Online, Money Maker Group, Dream Team Money and like this much more and you can withdraw the amount throw referral commission, eCurrency Invest, LibertyReserve, Alert Pay and SolidTrustPay as well. Get 200% profit within 150 days and the minimum
Web Link:
http://www.whatacash.com

Display Name: whatacash

Jaa, BrryŚKa pisze...

dziękuję za cudowne warsztaty na sabacie północnym w Szczecinie-)

John Rose pisze...

Very fantastic and nice post.I like it.
Kerala Tour Packages

LinkWithin

.