piątek, 5 kwietnia 2013

Craft-N-Connect Event - Pink Paislee

Witajcie Kochani! Wygląda na to, że mamy weekend :) Mam nadzieję, że spożytkujecie go na wiele kreatywnych aktywności - ja zamierzam! :) Zanim jednak zakopię się w papiery i przydasie - serdecznie zapraszam (zawstydzona nieco) na blog Pink Paislee, na którym dziś pojawił się post o mnie - jako projektantce PP... ale i trochę prywatnie, o czymś, czego być może nie wiecie, o czymś, co jest dla wielu z Was oczywiste, a na dodatek jest tam nowa praca, którą i tu dziś pokażę - a jakże :) 

BlogQuestionsTop
test

Najpierw jednak kilka słów wyjaśnień - w kwietniu na blogu Pink Paislee trwa fantastyczny event - Craft-N-Connect, podczas którego codziennie pojawiają się posty dotyczące poszczególnych projektantek, można nas lepiej poznać, zobaczyć nowe projekty oraz dowiedzieć się dlaczego znalazłyśmy się w Pink Paislee DT i jak nas postrzega szefostwo :) Gorąco zachęcam do zaglądania na blog Pink Paislee codziennie!

Dodatkowo czeka tam na Was fantastyczny konkurs! Wystarczy stworzyć pracę w oparciu o zaproponowaną paletę kolorów, którą w Pink Paislee nazywamy Color Crush. Wszystkie szczegóły dotyczące konkursu znajdziecie TUTAJ! Bardzo zachęcam!!


ColorCrush_April2

A teraz już dość gadania - zapraszam do zerknięcia na jeden z moich ostatnich layoutów. Do tego dzisiejszego specjalnego posta chciałam stworzyć coś o sobie - nic bardzo ekshibicjonistycznego, ot po prostu jedno z moich zdjęć okraszone tym co lubię, z optymistycznym hasłem na dodatek. Wykorzystałam tutaj mieszankę różnych kolekcji Pink Paislee - She Art, Cottage Farms, Luxe i Portfolio.





Myślę, że dzisiejszy post jest też dobrą okazją aby pokazać inną pracę, którą stworzyłam wykorzystując kolekcje Hope Chest i Luxe, powstała jakiś czas temu w ramach odstresowania i cieszę się, że dziś mogę się nią z Wami podzielić - jest nieco inna, ciemniejsza niż moje zwyczajne prace, trochę też pobawiłam się tu mediami - ot taki mały eksperyment ze jesiennym zdjęciem Róży, które już nie wiem ile razy scrapowałam :))







Pozdrawiam ciepło i życzę Wam wspaniałego weekendu! 

6 komentarze :

magda pisze...

Cudne, cudne! Cieszę się, że mogłam na żywo zobaczyć Twoje scrapy, bo to, co tutaj - choć piękne i przyspiesza o szybsze bicie serca - jest tylko obietnicą :) Uwielbiam!!

Matilde pisze...

Zachwycające!

Arte Banale pisze...

Tylko ty mogłaś z tak zatrważającej ilości detali wyczarować coś tak spójnego i pięknego!

pattyo pisze...

Both layouts are beautiful, but I love the second one the most!

Alina pisze...

Wonderful layouts! Love your work!

javediqbal pisze...

Title:
The Best High Returns on Best Investment
Content:
Welcome to Make Money Online with best investment in Hedge fund day trading with high returns on Daily Interest the world best revenue sharing program in which High withdraw is only $5 which is on daily basis.
For More Details click the link below:
Yield Investment Program, Best Hyip, Best Investment, Hyip Monitor, Forex Fund, Daily Profit, Monthly Interest, Monthly Profit, Earn Money Online, Money Maker Group, Dream Team Money and like this much more and you can withdraw the amount throw referral commission, eCurrency Invest, LibertyReserve, Alert Pay and SolidTrustPay as well. Get 200% profit within 150 days and the minimum
Web Link:
http://www.whatacash.com

Display Name: whatacash

LinkWithin

.