poniedziałek, 25 marca 2013

Wiosenny Blog Hop SP - losowanie!

Witajcie Kochani! Ogromnie dziękuję za niesamowitą ilość odwiedzin i przemiłych komentarzy podczas minionego weekendu! Bardzo się cieszę, że spodobał Wam się mój skromny tag! Bardzo bardzo dziękuję za wspólną zabawę podczas Wiosennego Blog - Hopa Scrapujących Polek



Obiecałam losowanie w poniedziałkowy wieczór, więc nie pozostaje nic innego aniżeli ogłoszenie wylosowanej osoby, do której mój tag powędruje. O, ten tag - dla przypomnienia :))



Do maszyny losującej random.org wrzuciłam wszystkie komentarze (również moje i te powtarzające się) pozostawione pod poprzednim postem, było ich 78 :))) 
Maszyna losująca wylosowała numerek 63!!



A 63 komentarz zostawiła... 

~~ Aleksandra F ~~ 



Olu, bardzo mi miło, że mój tag trafi w Twoje dobre ręce! :) Proszę wyślij mi swoje dane adresowe na email.

Jeszcze raz bardzo dziękuję za wspólną zabawę i pozdrawiam bardzo ciepło!! :**

8 komentarze :

Ewelina pisze...

GRATULUJE!
PS. TO TRZEBA MIEC SZCZESCIE ZEBY BYC WYLOSOWANYM W JEDNEJ ZABAWIE. pOZDRAWIAM SERDECZNIE

Ewelina pisze...

DWA RAZY

frezja pisze...

dziekuje za zabawe :D pozdrawiam :D

iluszka pisze...

Widzę,że Aleksandrze dopisało wyjątkowe szczęście podczas tej zabawy - tym bardziej gratuluję!!!
A tymczasem zapraszam na Candy :)
http://pasje-iluszki.blogspot.com/2013/03/candy-u-iluszki-zapraszam-dzis-mija.html

Aluna pisze...

Dziękuję za zabawę !!! Przedświąteczny zajączek był dla Aleksandry wyjątkowo łaskawy :)

Aleksandra F. pisze...

Oj jak ja się cieszę!!!!, to naprawdę szczęsliwy rok w moim zyciu, bo to już moja 3 wygrana!!!! Nigdy wcześniej nie miałam tyyyyyle szczęścia (muszę zagrać w totolotka hi hi) Baaaardzo dziękuję za sliczny tag i pozdrawiam :)

el pisze...

gratulacje

magda pisze...

Dziękuję za zabawę :) Pozdrawiam.

LinkWithin

.