piątek, 22 marca 2013

Wiosenny Blog Hop Scrapujących Polek!


Witajcie w Wiosennym Blog Hopie Scrapujących Polek! 



Jeśli trafiliście tutaj z  Portalu Scrapujące Polki, oznacza to, że znaleźliście się we właściwym miejscu!
Na naszym Portalu stopniowo witamy wiosnę - gorąco zapraszamy do świętowania tej radosnej pory roku razem z naszym Zespołem Scrapujących Polek!

Już jutro zaprosimy na wiosenny portalowy konkurs, a od dziś na naszych blogach - szczypta wiosennych inspiracji oraz świetna zabawa!

Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w naszym Blog Hopie, w trakcie którego można wygrać wspaniałe, oryginalne prace stworzone przez członków naszego licznego Zespołu! Blog Hop zaczyna się na naszym Portalu, kończy się również tam, a mój blog jest tylko jednym z wielu przystanków po drodze! 
A oto mój wiosenny tag stworzony specjalnie na tę okazję: 



Jeśli spodobał Wam się mój tag - mam dobrą wiadomość: możecie wziąć udział w losowaniu każdego z tagów prezentowanych na naszych blogach podczas bieżącego weekendu! 

Wystarczy zostawić komentarz pod tym postem, aby wziąć udział w losowaniu powyższego taga, które przeprowadzę w najbliższy poniedziałek - 25 marca ok. godz. 20.00! 

A teraz serdecznie zapraszam do przeskoczenia dalej - na blog naszej fantastycznej Junior Adminki:


Pamiętajcie o odwiedzeniu wszystkich blogów uczestniczących w naszym Blog Hopie oraz o pozostawieniu po sobie śladu w postaci komentarza na każdym z blogów!
Oto pełna lista blogów do odwiedzenia:

start ~~ PORTAL ~~ start

78 komentarze :

Alina pisze...

That tag is wonderful! Lovely work!

Kosi4kina pisze...

Невероятной красоты тэг)))

Joanna pisze...

Piekny :)
Asia

Ewelina pisze...

Cudnie wiosenny tag :)

aa_dorota pisze...

Piękny wiosenny tag

adziamar pisze...

Śliczny. Bogactwo elementów aż onieśmiela.
Pozdrawiam słonecznie

Grażyna Chrapek pisze...

Piękny tag.

Ewelina pisze...

Przepiekny tag!

CarmenAlice pisze...

Zachwycający!

el pisze...

chętna jestem

K.C. pisze...

Piękny!

Brunetka pisze...

Wspaniała wiosenna akcja! No to teraz musi do nas zawitać :)

wiola_c pisze...

Śliczny :)

iluszka pisze...

Piękne pastelowe kolorki, cudne kwiaty - całość - prześliczna!!!

Ullika pisze...

Ustawiam się w kolejce po ten wiosenny tag. Piękny!!

Iwona Nowakowska pisze...

Piękny, romantyczny tag:-) Róż, turkus... uroczy:-)

Iwona Nowakowska pisze...

Piękny, romantyczny tag:-) Róż, turkus... uroczy:-)

elpimpi pisze...

PRZECUDNY!!! :-)

Agnieszka pisze...

Świetna zabawa, przyłączam się do blog hop!Tag śliczny!

Agnieszka pisze...

Świetna zabawa, przyłączam się do blog hop!Tag śliczny!

Ania S pisze...

Dla mnie uroczy:)

vivi22 pisze...

Tag utrzymany w cudownych, pastelowych kolorach, które to kolory są Twoją domeną :) Śliczny, słodki tag. Uwielbiam Twoje prace :)

Blue-Nika pisze...

Uroczy tag. Pozdrawiam wiosennie:)

joyanna pisze...

Ależ bogactwo dodatków. Piekny.

Emilka pisze...

piekny tag!! pozdrawiam serdecznie

basienka0073 pisze...

Tag jest PIEKNYi mam nadzieję ze sprowadzi wiosnę...

ania_str pisze...

piękne kwiaty :)

Handmade By Doris pisze...

Cudowny i ma takie słodkie kolory:)))

justa35 pisze...

oj.. tak.... wiosny konicznie....

Martenka pisze...

Piękny! :)

Joanna Orlikowska pisze...

Niesamowity tag! Taki wiosenny, kwiecisty i optymistyczny... :)

axdesign pisze...

piękny! i ja z radością stałabym się jego właścicielką:)

Sylwia-eR pisze...

Oczywiście,że piękny...I jakiś znajomy : )

Karola Witczak pisze...

Sylwia - wiedziałam po co go robię :)))

IWA pisze...

Jest przepiękny! Musi przywołać wiosnę!

Małgorzata Kozioł pisze...

zaparło mi dech... ech

Małgorzata Kozioł pisze...

Zaparło mi dech...ech :)

Małgorzata Kozioł pisze...

zaparło mi dech... ech

DOBROSŁAWA pisze...

Twoje dzieła zawsze zasługują na najwyższe uznanie, a otrzymanie tego Taga jest zaszczytem .

Irena Tokarz pisze...

Bardzo subtelny i delikatny.

Mała Mi pisze...

Tag przepiękny...i naprawdę bardzo wiosenny...:)

Scrapirinha pisze...

Cudooowny tag;)

artiza pisze...

piękny kwiecisty...radosny:)

Sol pisze...

Pastelowe cudeńko. Aż chce się go schrupać!!!

Sol pisze...

Pastelowe cudeńko. Aż chce się go schrupać!!!

Jadwiga pisze...

Cudowny- w przesłodkich kolorach :)

angel pisze...

Wspaniały! prawdziwa wiosna:)

Katarynka pisze...

Twoja cudna praca jest iście wiosenna. Czuć ciepełko. Pozdrawiam,
Kasia

frezja pisze...

super :D mam nadzieje ze bedzie moj :D pozdrawiam :D

Palipa.spa pisze...

Och jaki piękny ! Moja ulubiona kolorystyka

pattyo pisze...

Oh, I hope I will be so lucky to win this work of art from you! I love tags and I love all your creations. It would be a thrill to win. Thanks for the chance.

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

Uwielbiam!!!

Artnova24 pisze...

Mam nadzieję,że Wiosna się zainspiruje tym kwiecistym tagiem i rozpuści śnieg za oknem:)

Anula pisze...

Świetny tag! Pozdrawiam

kacha pisze...

od razu robi się bardziej wiosennie od takiej eksplozji kolorów- śliczny jak zawsze

Aluna pisze...

Uwielbiam Twoje prace, są takie przemyślane.

magda pisze...

Piękny tag! Mam nadzieję, że zobaczymy się jeszcze w Chorzowie? ;) Pozdrawiam serdecznie :)

Ewa S. pisze...

To niesamowita okazja, jak mogłabym się nie wpisać na listę chętnych. Tag jest cudny!

wisienor pisze...

Tag jest cudowny! Pozdrawiam!:-)

Evik pisze...

piekny! Ja bardzo chętna! Pozdrawiam

betina pisze...

Świetny tag w pięknych kolorach:)))

betina pisze...

Świetny tag w pięknych kolorach:)))

Aleksandra F. pisze...

Piękny tag w cudnych kolorkach i ilez się na nim dzieje ;)

gembula pisze...

Wspaniała zabawa! Ja tez zapisuje sie na tag :-)

Ludkasz pisze...

śliczny, chętnie przygarnę:)

mru pisze...

prześliczny ;)

Agata pisze...

piękny jak wszytkie twoje prace

Agata pisze...

piękny jak wszytkie twoje prace

Pawanna pisze...

prześliczny, delikatny! Oj chciałabym być tą szczęśliwą, która wylosuje:) serdecznie pozdrawiam Anna Ch

fusiafscrapping pisze...

Prześliczny tag. Zawsze podziwiałam dobór kolorów i elementów.

fusiafscrapping pisze...

Prześliczny tag. Zawsze podziwiałam dobór kolorów i elementów.

Debra Lovell pisze...

WOW! What a Beautiful Blog and a Delightfully Beautiful Tag!! Thanks so much for the Great inspiration,as I will follow your work."Happy Spring" :)

Debra Lovell pisze...

WOW! What a Beautiful Blog and a Delightfully Beautiful Tag!! Thanks so much for the Great inspiration,as I will follow your work."Happy Spring" :)

Ewa pisze...

Och, chce wygrać! Śliczny tag!

fusiafscrapping pisze...

Piękny tag. Uwielbiam takie pastalowe kolory.

Solange pisze...

Linda Tag, parabéns pelo trabalho!!!

Solange pisze...

Linda Tag, parabéns pelo trabalho!!!

Kwiat_wisni7 pisze...

piękny, kwiecisty tag :)))

LinkWithin

.