niedziela, 17 marca 2013

Wielkanocnie i bez okazji

Witajcie kochani, po (znów) dłuższej przerwie! Ostatnie tygodnie minęły mi bardzo intensywnie - na pracy, wyjazdach, warsztatach i oczywiście życiu rodzinnym :)
Dziś chciałabym pokazać Wam jedną z wielkanocnych inspiracji, którą stworzyłam jakiś czas temu oraz dwie kartki - zupełnie nie wielkanocne, ale za to - mam nadzieję - dobre na każdą inną okazję a nawet bez okazji. 
Projekty powstały z przepięknych kolekcji Pink Paislee - Cottage Farms, Hope Chest oraz wyjątkowej - bardzo trendy (metaliczne akcenty!) kolekcji Luxe, a także z paru produktów z kolekcji She Art by Christy Tomlinson.





Oto jajo. Jajo alterowane, przeróbka jaja z paper mache, które zakupiłam kilka lat temu (!) w jakimś supermarkecie. Swoje odleżało, nabrało mocy i... z dwóch jego części powstały dwa dekorowane "shadowboxy". Jeden z nich mam dziś do pokazania. 


Wnętrze jaja wykleiłam za pomocą Coffee Filter Sheets z kolekcji She Art oraz preparatu Ranger - Glue n'Seal. Po wyschnięciu całość spryskałam mgiełką Heidi Swapp - Color Shine w kolorze Mint Green, a następnie pokryłam klejem w sprayu oraz drobnym białym brokatem :) Scenkę wewnątrz stworzyłam łącząc cudne piórka DP Craft  z elementami z kilku kolekcji Pink Paislee (o których wspomniałam powyżej). Kółeczka z motywem serwetek powstały z oliwkowego papieru Cottage Farms i białych rub-onsów She Art. Na koniec dodałam tekturowy element i kilka kwiatów Prima oraz listki z wykrojników. Miałam wielką frajdę z "budowania" wnętrza jajka, mam nadzieję, że moja frajda okaże się inspirująca :) 



Ta para kartek powstała pod wpływem inspiracji wykrojnikiem Sizzix, w kształcie ozdobnej, owalnej ramy. Pomyślałam, że kształt ten jest idealny do stworzenia nietypowej kartki, powstały zatem dwie - zawsze tak wychodzi, że tworzę kartki parami :) Jedna z nich - jasna i delikatna, druga: oliwkowo - zielono - brązowa. Obie łączy małe, ale inspirujące hasełko wewnątrz ramki, u dołu każdej z nich. Do ich stworzenia wykorzystałam wspomniane kolekcje Pink Paislee i pierwszy raz pracowałam z kolekcją Luxe - na początku budziła moje obawy. Bardzo rzadko (hmm... właściwie prawie wcale) nie wykorzystuję w swoich pracach metalicznych akcentów. Okazało się jednak, że miedziana wersja Luxe (copper) idealnie pasuje do kolorów papierów jakie wybrałam do stworzenia kartek. Złota wersja również :)















Dziękuję za odwiedziny, pozdrawiam ciepło i życzę Wam wspaniałego, kreatywnego tygodnia! 

12 komentarze :

K.C. pisze...

Piękne!

magda pisze...

Piękne, piękne projekty! I bardzo miło, że tak szczegółowo opisane, ja to uwielbiam. Tylko lista zachcianek rośnie... Pozdrawiam :)

Cindy Keogh pisze...

Wow that egg is magical! The cards are just fabulous!

Niebiesko_Oka pisze...

Jajko (a raczej jego połowa) zauroczyło mnie totalnie!
A kartki są znakomite. Cudnie skomponowane, z mnóstwem detali i świetnym połączeniem kolorów :D.

pattyo pisze...

I love your egg and two cards! So pretty!

Keiel pisze...

Perfektní!

miriamart pisze...

Prześliczne.Bardzo podobaja mi się twoje prace... :) Zapraszam na super Candy. Nagrodą jest zestaw kosmetyków http://www.dolina-marzen.blogspot.com/2013/03/candy-na-otwarcie.html

CarmenAlice pisze...

Kartki wyglądają zabójczo! a shadow box stanowi piękną ozdobę.

Sylwia-eR pisze...

Wspaniałe prace..Karteczki w nietypowym kształcie bardzo inspirujące..Pięknie jak zwykle...

Heather Jacob pisze...

your work is totally exquisite x

hilde janbroers pisze...

These are amazing!!!

Ola (Ikemo) pisze...

Jajko jest po prostu niesamowite!!!

LinkWithin

.