środa, 27 marca 2013

Got Sketch - Pink Paislee

Witajcie! Dziś przynoszę ze sobą jeden z nowych layoutów, ten konkretnie został stworzony w ramach Pink Paislee DT, na nasz firmowy blog, a jeszcze konkretniej: stworzyłam go bazując na kolejnej wspaniałej mapce od Valerie Salmon. Zapraszam na blog Pink Paislee - na mój dzisiejszy post. :)

A oto mapka, na podstawie której stworzyłam swój layout:


A to moja praca, wykorzystałam tutaj kolekcje: Cottage Farms (papiery, rub-ons, papierowe elementy, kwiaty) oraz  Hope Chest (płócienne motyle) w połączeniu z metalicznymi elementami kolekcji Luxe, w wersji miedzianej - copper (Placemats - tekturowe kółeczka, brokatowy alfabet oraz rub-ons) i wersji złotej (tekturowe gwiazdki). Jak zwykle sporo warstw i detalików, a na zdjęciu ja w obiektywie Pauliny Wośko :) 











Pięknie dziękuję za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam ciepło! 



9 komentarze :

ladyjam pisze...

Love it!

Oliwiaen pisze...

Cudnie jak zwykle :-)

pattyo pisze...

Beautiful layout!

Cindy Gay pisze...

Beautiful design and photo

Bellaidea pisze...

Wpadłam, pozachwycałam sie od pierwszego momentu i ...czekam na kolejny losik!

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Boski jest!!!
:*

John Rose pisze...

Beautiful and amazing layout..
Kerala Vacation Packages

Frank Delaney pisze...

wonderful layout ..
Commercial Real Estate Software

Frank Boisvert pisze...

so nice.love it.
Make Your Website Mobile Ready

LinkWithin

.